اجرای ۱۱۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی در شهر

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: علیرغم محدودیت‌های اقتصادی و شرایط تحریم و کرونا، یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر فعال است که ۴۰۰ میلیارد تومان آن توسط سازمان عمران در حال اجرا است.

ایرج مظفر در حاشیه مراسم آغاز به کارگیری ماشین آلات جدید عمرانی و خدماتی شهرداری و نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ماشین‌آلات خریداری شده در انجام اقدامات عمرانی نقش اساسی به لحاظ صرفه اقتصادی، نوسازی ناوگان، کاهش آلایندگی و کنترل قیمت‌ها ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه سازمان عمران امسال بیشترین حجم فعالیت‌های عمرانی را در شهر اجرا کرده است، افزود: در حال حاضر علیرغم شرایط سخت اقتصادی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان فعالیت عمرانی توسط سازمان عمران در حال انجام است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به خرید هفت دستگاه تراک‌میکسر ۲۶ تن حمل بتن با اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد ریال و یک دستگاه خودرو نوررسان با اعتبار سه میلیارد ریال، خاطرنشان کرد: خرید این ماشین‌آلات در تاریخ فعالیت سازمان عمران بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه در تمام موارد رکوردهای تولید مصالح در سازمان عمران شکسته شده و هر روز بخاطر اقدامات مربوط به نوسازی و موارد مشابه افزایش می‌یابد، تاکید کرد: علیرغم محدودیت‌های اقتصادی، تحریم و شیوع کرونا، یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی در شهر فعال است که ۴۰۰ میلیارد تومان آن توسط سازمان عمران در حال اجرا است.

مظفر گفت: سازمان عمران در اجرای پروژه‌های عمرانی بازوی توانمند شهرداری است و تمام مدیران باید حمایت‌های خود از سازمان عمران را ادامه دهند.

کد خبر 466143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.