۷۲ آسیب دیده در ۳۴ حادثه/بیشترین امدادرسانی در حوادث شهری بوده است

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۷۲ آسیب دیده ناشی از ۳۴ حادثه به وسیله ۳۷ تیم عملیاتی این جمعیت در هفته گذشته خبر داد.

داریوش کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در حوادث اولین هفته دی ماه، اظهار کرد: در بازه زمانی ششم تا ۱۲ دی ماه ۳۴ حادثه پوشش امدادی داده شده است و ۷۲ آسیب دیده ناشی از حوادث در این مدت از خدمات امدادی هلال احمر استان اصفهان بهره‌مند شدند و حوادث شهری با ۱۰ حادثه بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی در خصوص حوادث اولین هفته دی ماه، تصریح کرد: در این بازه زمانی هشت مورد عملیات جاده‌ای، ۱۰ مورد حادثه شهری، ۹ مورد خدمات حضوری، سه مورد حادثه کوهستان، سه مورد حادثه صنعتی و کارگاهی و یک مورد حادثه برف و کولاک به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، تصریح کرد: در امدادرسانی حوادث رخ داده تعداد نجات یافتگان ۲۹ نفر بودند که از این تعداد ۲۳ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و سه نفر هم خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

کریمی خاطرنشان کرد: ۱۰۶ نفر نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب ۳۷ تیم عملیاتی با به کارگیری ۳۴ دستگاه خودروی امدادی و همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشتند، این امدادگران سه مورد عملیات رهاسازی خودرو هم انجام دادند.

وی افزود: از مردم به ویژه شهروندان تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال‌احمر تماس گرفته و اطلاع دهند.

کد خبر 466132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.