بهروزی: سردار سلیمانی متعلق به جناح خاصی نبود

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سردار سلیمانی متعلق به جناح خاصی نبود؛ زیرا خود را سربازی می‌دانست که متعلق به همه مردم و ایران است و تمام عمر خود را وقف پاسداری و صیانت از امنیت ایران کرده بود.

مهدی بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: مراسم تشیع پیکر حاج قاسم سلیمانی باعث انسجام بین تمامی اقشار جامعه شد؛ زیرا تمامی طیف‌های سیاسی و جناح‌های جامعه به وی علاقه داشتند و از شهادتش متأثر شدند.

وی افزود: سردار سلیمانی متعلق به جناح خاصی نبود؛ زیرا خود را سربازی می‌دانست که متعلق به همه مردم و ایران است و تمام عمر خود را وقف پاسداری و صیانت از امنیت ایران کرده بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: متأسفانه برخی از جناح‌های سیاسی درون کشور پس از شهادت سردار سلیمانی، وی را به نام خود مصادره کردند؛ این موضوع نوعی سوءاستفاده از خون حاج قاسم سلیمانی است که مردم مشتاقانه به وی علاقه داشتند.

بهروزی یادآور شد: البته این رفتار برخی طیف‌های سیاسی، مسبوق به سابقه است؛ آنها همیشه شهدا را به سود خود مصادره کرده و هر زمان که می‌خواهند رقیب خود را مقابل نظام قرار دهند، از خون شهدا خرج می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهید قاسم سلیمانی تفکر فراجناحی داشت و برای تمامی مردم و جناح‌های سیاسی کشور احترام قائل بود و همیشه سعی داشت مردم را حول محور پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایتمداری جمع کند.

کد خبر 466130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.