اجازه نمی دهیم اصفهان از پیشتازی خود بازبماند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید بپذیریم در شرایط خاصی قرار داریم زیرا از یک سو با شیوع کرونا مواجه هستیم و از سوی دیگر مشکلات اقتصادی، آلودگی هوا و خشکی زاینده‌رود را پیش‌رو داریم و اگر غفلت کنیم آسیب‌های زیادی را برای مردم همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی ظهر امروز _یکشنبه ۱۴ دی‌ماه ۹۹_ در آئین آغاز بکارگیری ماشین آلات جدید عمرانی و خدماتی شهرداری و نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر اصفهان، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، اظهار کرد: آرامش امروز و افتخار به داشته‌هایمان مرهون ایثارگری شهدایی است که تمام هستی خود را در طبق اخلاص قرار داده و از جوانی، مال و ادامه تحصیل خود عبور کرده و در روز نیاز، به جبهه‌های حق علیه باطل شتافته و از دین و خاک و ناموس کشور دفاع کردند.

وی افزود: امروز همچون دیگر یکشنبه‌ها شاهد افتتاح هفتگی و این بار رونمایی از خودروها و تجهیزات جدید شهرداری و نوسازی ۳۰۰ دستگاه تاکسی هستیم که یک اتفاق خوشایند در شهر بوده و چند سازمان در آن نقش داشته‌اند که تلاش آنها ستودنی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری در این دوره مدیریت شهری اعضای شورای اسلامی شهر را در کنار خود داشته و با همکاری‌های قابل تقدیر زمینه‌ساز نشاندن لبخند بر لبان مردم قدرشناس اصفهان بوده است، تصریح کرد: در سازمان‌های عمران، تاکسیرانی، آتش‌نشانی و خدمات موتوری شهرداری اقدامات مشترک و همکاری‌های خوبی شده است که ماحصل آن را امروز در آئین آغاز بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات جدید عمرانی و خدماتی شهر شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی کنونی و با وجود دشواری‌های زیاد، فعالیت‌های خوبی در شهر شده، خاطرنشان کرد: علاوه بر انجام اقدامات روزمره مانند نگهداری فضای سبز، نظافت معابر شهر و خدمات‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی، شاهد هستیم که شهر اصفهان همچنان سرزنده است و مسیر رشد، توسعه و تعالی را طی می‌کند که این امر با نگاه به آینده و در تراز رفع نیاز شهر سبب افزایش رضایت‌مندی مردم خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با اجرای اقدامات و فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در شهر امیدبخشی به مردم رقم می‌خورد، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم که اصفهان در آینده از سرآمدی پیشتازی و پیشقراولی خود بازبماند.

وی تاکید کرد: باید بپذیریم در شرایط خاصی قرار داریم زیرا از یک سو با شیوع کرونا که اختلال قابل توجهی در امور شهر ایجاد کرده مواجه هستیم و از سوی دیگر مشکلات اقتصادی، آلودگی هوا و خشکی زاینده‌رود را پیش‌رو داریم که فشار این مسائل علاوه بر اینکه متوجه مدیریت شهری است، اگر غفلت کنیم آسیب‌های زیادی را برای مردم همراه خواهد داشت.

نصر اصفهانی اظهار امیدواری کرد: با کاهش آمار همه گیری کرونا در آینده، جمع بیشتری از شهروندان اصفهان افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهر را شاهد باشند.

وی تاکید کرد: یکی از رسالت‌های اصحاب رسانه و خبرنگاران اطلاع‌رسانی به آحاد مردم است اینکه مدیریت شهری با وجود شرایط سخت کنونی در سه سال و نیم گذشته اتفاقات خوشایندی را در شهر رقم زده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ۲۲ سال از فعالیت شوراهای شهر در کشور می‌گذرد و مدیریت شهری در سایه آن ادامه حیات داده است، اظهار کرد: برای مقایسه بین خدمات دوره‌های مختلف، باید تعداد روزهایی که مدیریت شهری با مشکلات کمبود منابع مالی مواجه بوده مدنظر باشد تا قضاوت منصفانه‌ای از عملکرد شورا و شهرداری در ادوار مختلف داشته باشیم.

کد خبر 466126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.