زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور تا دهه اول بهمن ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر طی روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه در ۱۸۹ شهر و ۲۷۳۰ حوزه برگزار شد.

وی با بیان اینکه نتایج آزمون هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور تا دهه اول بهمن ماه جاری اعلام می‌شود، گفت: در پنج شنبه ۱۱ دی ماه تعداد ۲۹۷ هزار و ۹۶ نفر و در روز جمعه ۱۲ دی ماه نیز ۲۶۵ هزار و ۵۸۰ نفر از داوطلبان در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور به رقابت پرداختند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه بیش از ۱۴۰ داوطلب آزمون فوق به ویروس کرونا مبتلا شدند، تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه بودند) سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرد.

وی افزود: برای حوزه‌های برگزاری آزمون، دستورالعمل بهداشتی و ضوابط برگزاری آزمون ارسال شده و حوزه‌ها توجیه شدند. ناظرین بهداشت از سوی وزارت بهداشت قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون جهت رعایت موارد بهداشتی نظارت کردند.

زرین اظهار کرد: آمار غایبین آزمون فوق بعد از قرائت پاسخ نامه سئوالات اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 466118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.