مجازات جرم سد معبر باید افزایش یابد

معاون شهردار گنبدکاووس گفت: جرایم پرداختی در سد معبر نیاز به اصلاح دارد چرا که مبلغ فعلی بسیار ناچیز است و بازدارندگی لازم را برای متخلفان ندارد.

به گزارش ایمنا، هوشنگ ابراهیم بیگی با بیان اینکه پهن کردن بساط توسط مغازه‌داران و دست فروشان در پیاده‌رو را غیرقانونی است، اظهار کرد: شهرداری گنبدکاووس برابر قانون با افراد و واحدهای صنفی سد معبر کننده برخورد می‌کند اما با توجه به کم بودن مبلغ جریمه، این افراد بعد از معرفی به دادگاه بلافاصله جریمه یکصد هزار ریالی را پرداخت و بعد از مدتی دوباره اقدام به بساط در پیاده‌روها می‌کنند.

وی افزود: جرایم پرداختی در سد معبر نیاز به اصلاح دارد چرا که مبلغ فعلی بسیار ناچیز است و بازدارندگی لازم را برای متخلفان ندارد.

معاون شهردار گنبدکاووس گفت: دست‌فروشان و مغازه‌داران متخلف در مقابل نیروهای شهرداری جبهه گرفته و با تشویش اذهان عمومی به نفع خود به بهانه فشارهای اقتصادی مانع کار آنان می‌شوند لذا نیاز است تا نیروی انتظامی هم هنگام برخورد با سد معبر کنندگان در کنار مأموران شهرداری باشد.

ابراهیم بیگی افزود: سایه‌بان واحدهای صنفی سد معبر کننده در خیابان‌های میهن، وحدت، خیام و سه راهی شهید فلاحی گنبدکاووس جمع‌آوری شده و محل جدید برای کارگران فصلی تجمع کننده در چهارراه میهن در حال آماده‌سازی است که برای ساماندهی آنان در این محل نیاز به همکاری دادستانی و نیروی انتظامی داریم.

منبع: ایرنا

کد خبر 466116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.