انتقام شاگردان رحمان محمدی از گنبد

تیم والیبال سپاهان امروز در هفته هیجدهم لیگ برتر والیبال به مصاف شهرداری گنبد رفت که این دیدار با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _۱۴ دی ماه_ تیم والیبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۱ به مصاف تیم شهرداری گنبد رفت که این دیدار با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.

ست اول:

بازی با امتیاز گیری سپاهان شروع شد، این تیم با نتیجه ۵ بر یک پیش افتاد ولی شهرداری گنبد در ادامه با امتیاز گیری اختلاف را کم کرد. سپاهان با رسیدن به امتیاز ۸ نخستین وقت استراحت فنی را گرفت، گنبد با گرفتن امتیاز ۱۲ برای نخستین بار از سپاهان پیش افتاد. دو تیم در امتیاز ۲۰ به تساوی رسیدند و در نهایت سپاهان با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ سپاهان ست نخست بازی را به نام خود تمام کرد.

ست دوم:

نخستین امتیاز برای سپاهان کسب شد ولی در امتیازات بعدی گنبد توانست با نتیجه ۳ بر یک پیش بیفتد، گنبد در این ست عملکرد بهتری داشت و با رسیدن به امتیاز ۸ نخستین وقت استراحت فنی را به نام خود ثبت کرد. سپاهان اختلاف امتیاز را به عدد ۲ رساند و بازیکنان این تیم موفق شدند در امتیاز ۱۴ به تساوی برسند، گنبد با رسیدن به امتیاز ۱۶ دومین وقت استراحت فنی را گرفت.

سپاهان در این ست با نتیجه ۱۷ بر ۱۶ موفق شد برای اولین بار پیش بیفتد، دو تیم به سختی امتیاز می‌دهند و پایاپای پیش می‌روند. سپاهان با نتیجه ۲۲ بر ۱۸ و چهار امتیاز اختلاف پیش افتاد و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ ست دوم را گرفت.

ست سوم:

در این ست هم سپاهان اولین امتیاز را گرفت، دو تیم در امتیازگیری پایاپای پیش می‌روند که گنبد با رسیدن به امتیاز ۸ نخستین وقت استراحت فنی را گرفت. گنبد با امتیاز ۱۲ بر ۸ پیش افتاده و با رسیدن به امتیاز ۱۶ دومین وقت استراحت فنی را هم به نام خود ثبت می‌کند. سپاهان ۶ امتیاز عقب است و در این ست نمایش خوبی نداشته و بازی یک‌طرفه ای انجام شده است. ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به سود گنبد تمام شد تا بازی به ست چهارم کشیده شود.

ست چهارم:

در ست چهارم سپاهان با انگیزه بیشتری وارد میدان شد و با نتیجه ۳ بر یک پیش افتاد، سپاهان با رسیدن به امتیاز ۸ نخستین وقت استراحت فنی را گرفت. گنبد موفق شد اختلاف چند امتیازی را جبران کند و با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ جلو افتاد، اما باز هم این سپاهان بود که پس از یک وقت استراحت دوباره پیش افتاد. دو تیم در نتیجه ۱۵ به تساوی رسیدند که سپاهان با گرفتن امتیاز ۱۶ دومین وقت استراحت فنی را به نام خود ثبت کرد، بازی به خاطر امتیازگیری دو تیم از هیجان زیادی برخوردار است. سپاهان با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ تیم برتر میدان است که در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز این بازی شد.

کد خبر 466091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.