پیشرفت ۸۵ درصدی باغ بانوان وکیل آباد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه باغ بانوان وکیل آباد و بهره برداری از آن در اسفندماه امسال خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توسعه خدمات و دسترسی آسان بانوان مشهدی به فضاهای سبز شهری و ایجاد محیطی امن و مناسب برای بانوان، طی سال‌های اخیر مورد توجه ویژه مدیریت شهری مشهد قرار گرفته است و در همین راستا باغ بانوان وکیل آباد مشهد، به عنوان یکی از پروژه‌های با اهمیت این حوزه در حال احداث است و تاکنون پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی داشته است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱ بوستان ویژه بانوان در شهر مشهد طراحی و احداث شده است و با بهره برداری از باغ بانوان وکیل آباد، تعداد بوستان‌های اختصاصی برای بانوان گرامی مشهدی به عدد ۱۲ خواهد رسید.

یعقوبی ادامه داد: این باغ منحصر به فرد در فضایی به وسعت بیش از ۵.۸ هکتار در حال اجراست و طراحی صخره‌ای و همسو با طبیعت و بهره‌گیری از درختان کهنسال و تاریخی بوستان وکیل آباد یکی از مهمترین خصوصیات آن است.

معاون شهردار مشهد تصریح کرد: طراحی فضاهای ویژه بانوان نظیر مسیر دوچرخه سواری به طول تقریبی ۶۸۰ متر، دو زمین تنیس و یک زمین چند منظوره روباز دو هزار مترمربعی تنها بخشی از خدمات ارائه شده در این باغ برای بانوان مشهدی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تلاش شده است در این باغ خدمات ویژه‌ای برای حضور مادران و کودکانشان به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر از فضاهای سبز شهری و استفاده از فضای تفرجگاهی آن ارائه شود.

کد خبر 466067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.