برگزاری ۳۴ دوره آموزشی ویژه کارکنان شهرداری‌های استان سمنان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: در ۹ ماه سال جاری، ۳۴ دوره آموزش غیرحضوری در قالب ۱۲۶ هزار نفر ساعت برای کارکنان شهرداری‌های استان برگزار شده است.

راضیه شهاب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری نهاد عمومی غیردولتی است که وظایف متعدد و متنوعی را بر عهده دارد؛ اما موفقیت در انجام این وظایف در گرو وجود مدیریت دانا و نیروی انسانی توانمند است.

وی خاطرنشان کرد: دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان، همواره تلاش کرده است تا با ایجاد فضای مناسب و با استفاده از ظرفیت اساتید مجرب و متخصص کارکنان شهرداری‌ها را آموزش دهد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به برنامه‌های آموزشی اجرا شده برای کارکنان شهرداری‌های این استان، تصریح کرد: در ۹ ماه سال جاری، ۳۴ دوره آموزش غیرحضوری در قالب ۱۲۶ هزار نفر ساعت برگزار شده است که این میزان، شامل ۵۰ درصد دوره‌های شغلی، ۲۹ درصد دوره‌های مدیریتی و ۲۱ درصد دوره‌های عمومی است.

شهاب افزود: نقش کارکنان و میزان مشارکت آنها در تحقق اهداف مدیریت شهری که همان اصول مدیریت هوشمند و مشارکت‌پذیر است بسیار اهمیت دارد، بنابراین برای ایجاد تحول در مدیریت شهری به نیروی انسانی متخصص، دلسوز، وفادار، با انگیزه و شایسته نیاز داریم.

کد خبر 466058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.