بهسازی بوستان شهدای گمنام اسدیه با مشارکت بنیاد علوی

شهردار اسدیه گفت: بهسازی بوستان شهدای گمنام اسدیه با اعتبار دو میلیارد تومان و مشارکت بنیاد علوی در دست انجام است.

به گزارش ایمنا، افشین عابدینی اظهار کرد: از این مقدار اعتبار یک میلیارد تومان شهرداری و یک میلیارد تومان را بنیاد علوی تقبل کرده است.

وی گفت: بوستان شهدای اسدیه با اختصاص ۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر سال ۱۳۷۸ مقام معظم رهبری احداث شده است و نیازمند یکسری بازسازی‌هایی برای استفاده شهروندان بود که سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

شهردار اسدیه عنوان کرد: خرید تجهیزات نورپردازی، تجهیزات بازی کودکان و احداث آبنما از جمله اقدامات بهسازی در این بوستان است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

عابدینی گفت: فاز دوم بهسازی با اقداماتی از جمله سالن آمفی تئاتر و استخر تفریحی در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: اکنون در این بوستان دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس آرمیده‌اند که بهسازی اِلمان (نماد) این شهدا نیز با مشارکت بنیاد علوی در حال انجام است.

شهردار اسدیه با اشاره به اینکه برخی افراد حقوق شهروندی را رعایت نمی‌کنند از شهروندان خواست در حفظ فضای سبز کوشا باشند و به منظور کاهش هزینه‌های نگهداری بوستان‌ها و فضاهای سبز از تخریب چمن‌ها و رها کردن احشام خودداری کنند.

عابدینی گفت: توسعه فضای سبز بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست و بدون مشارکت مردم هیچ تحولی در توسعه و احداث فضای سبز شهری اتفاق نمی‌افتد.

منبع: ایرنا

کد خبر 466018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.