روزنامه های ورزشی ۱۴ دی ماه؛ تناقض بزرگ در انتخابات فدراسیون فوتبال

روزنامه های ورزشی ۱۴ دی ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز یکشنبه_ ۱۴ دی ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ایران ورزشی" با عنوان " بازیکنان استقلال حرف شان را در میدان دربی بزنند" صحبت‌های آندرانیک تیموریان را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد استقلال قهرمان شود کسی نمی‌گوید زیبا بازی نکرد.

" خبر ورزشی" با عنوان " بازیکنان جوان پرسپولیس باید بیشتر بدوند " صحبت‌های سید جلال حسینی به بازیکنان جوان پرسپولیس را نشان می‌دهد.

" فرهیختگان ورزشی " با عنوان " مذاکره نماینده فکری با کریمی" اشاره به مذاکره مزایده نماینده سرمربی تیم فوتبال استقلال با علی کریمی را دارد.

"شوت " با عنوان " دایی: برای فوتبالی که ساختمانش به مزایده گذاشته شود باید گریه کرد" صحبت‌های علی دایی را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد به درد ریاست فدراسیون فوتبال نمی‌خورد.

" خراسان ورزشی" با عنوان " تناقض بزرگ در انتخابات فدراسیون فوتبال " اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال دارد که برخی معتقد هستند بازنشستگان نمی‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و برخی هم می‌گویند آن‌ها می‌توانند در انتخابات فدراسیون شرکت کنند.

" ابرار ورزشی" با عنوان " کربکندی: روی نتیجه تساوی طلسم شده‌ایم" به چند تساوی که تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر گرفته اشاره دارد.

"صدای سپاهان " با عنوان " سپاهان _ پرسپولیس با آقا محرم لذت دیگری دارد " صحبت‌های مهدی جعفرپور را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد با ساکت و نویدکیا خیالمان از آینده راحت است.

" سبز سبزم " با عنوان " میلاد یک با غیرت جهانی " اشاره به عملکرد و غیرت بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن دارد.

کد خبر 466002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.