گوشی جدید سری گلکسی M هفته آینده معرفی می‌شود

شرکت سامسونگ قصد دارد هفته آینده گوشی هوشمند جدید از سری گلکسی M را در هند معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود شرکت سامسونگ در تاریخ ۱۴ ژانویه از گوشی گلکسی S21 خود رونمایی کند، اما این شرکت بشتر در تلاش است یک گوشی هوشمند از سری گلکسی M را در هند معرفی کند. به نظر می‌رسد گوشی جدید که دارای یک صفحه نمایش بزرگ است، هفته آینده رونمایی می‌شود. تا کنون تنها یک پوستر تبلیغاتی از این محصول منتشر شده است.

با توجه به پوستر منتشر شده، یک ناچ قطره‌ای در بالای صفحه نمایش برای میزبانی از دوربین سلفی گوشی سری گلکسی M تعبیه شده است. علاوه بر این دکمه پاور و کلیدهای کم و زیاد کردن صدا نیز در قاب سمت راست این گوشی قرار گرفته است. تا کنون اطلاعات دقیق دیگری در مورد گوشی جدید منتشر نشده است.

روی پوستر مورد نظر هشتگ #MAXUP منتشر شده است که ممکن است به مجهز بودن به یک باتری بزرگ اشاره داشته باشد. شایعاتی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند همان گلکسی M12 است که چندی پیش خبر معرفی آن در برخی منابع آمده بود، اما این موضوع بعید به نظر می‌رسد، زیرا رندرهای منتشر شده از گوشی گلکسی M12 نشان می‌دهد حسگر اثر انگشت با کلید پاور ادغام شده است. علاقه مندان دنیای تکنولوژی باید منتظر بمانند تا ویژگی‌های محصول جدید شرکت سامسونگ مشخص شود.

کد خبر 465965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.