سقوط دلخراش مرد شیشه پاک کن

تصادف مرگبار رانندگی در محور بستان آباد به تبریز، کشف بیش‌ از دو تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان، تیراندازی مرگبار در مشهد، مرگ دلخراش در سقوط مرد شیشه پاک کن و مرگ تلخ کودک ۱۲ ساله در کوه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از سانحه مرگبار رانندگی در محور بستان آباد به تبریز خبر داد.

وحید شادی نیا گفت: برخورد کامیون با پژو در محدوده روستای کرگان یک فوتی و پنج مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: دو اکیپ امدادی اورژانس و یک اکیپ رهاسازی هلال احمر محل حادثه اعزام شدند. سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: بعد از برخورد کامیون از روی پل سقوط و راننده آن در دم جان باخته بود.

وی ادامه داد: کارشناسان اعزامی اورژانس از پایگاه‌های "شیبلی و بستان آباد" پنج مصدوم حادثه را به بیمارستان‌های استاد شهریار بستان آباد و امام رضا (ع) تبریز انتقال دادند.

بیش از ۲ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف دو تن و ۹۴ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقیان مواد مخدر خبر داد.

احمد طاهری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های "سراوان" و "مهرستان" با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر، از سوی اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی از مناطق مرزی این دو شهرستان به مرکز کشور دست یافتند.

وی افزود: در این رابطه تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با اقدامات تخصصی و رصد منطقه یک تیم از این باند مسلح را که با دو دستگاه وانت تویوتا در منطقه کوه سفید شهرستان در حال انتقال محموله مواد مخدر به سمت شهر "گشت" بودند، شناسایی و آنان را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح‌کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس با عوامل انتظامی درگیر شدند که پس از ساعتی درگیری با توجه به آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروهای حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی اضافه کرد: در نهایت با اقدام به موقع مأموران، دو نفر از قاچاقچیان دستگیر و در ادامه در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و ۷۱۶ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح گرینف و ۴۳ تیر فشنگ جنگی کشف شد.

طاهری خاطرنشان کرد: در این عملیات مأموران انتظامی شهرستان "مهرستان" یک تیم دیگر از این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله یک دستگاه وانت تویوتا در محور"مهرستان به کافه بلوچ" در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند، شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین پلیس خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند با تیراندازی، قصد فرار از محل را داشتند که با اقدام متقابل و عکس‌العمل سریع تکاوران پلیس خودروی آن‌ها توقیف و دو سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۷۷ کیلو و۹۳۰ گرم تریاک به‌همراه یک قبضه سلاح کلاش و ۳۵ تیر فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها در مجموع دو تن و ۹۴ کیلو و۷۸۰ گرم مواد افیونی کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری شده ادامه دارد.

تیراندازی مرگبار در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهمان پرونده قتل مسلحانه در خراسان رضوی در کمتر از پنج ساعت دستگیر شدند.

ابراهیم قربان زاده جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در پی گزارش تیراندازی منجر به مرگ و دو سرنشین خودروی سواری سمند در حوالی مشهد، بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در این مأموریت ضربتی وارد عمل شدند و بررسی‌های اولیه آن‌ها نشان می‌داد سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری به تعقیب خودروی سواری سمند پرداخته و پس از تیراندازی به سمت این خودرو با سرعت متواری شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در پی این تیراندازی دو سرنشین خودروی سواری بر اثر اصابت چند گلوله به طرز فجیعی به قتل رسیدند و کارآگاهان به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به رد زنی متهمان شد.

قربان زاده اضافه کرد: پلیس با بررسی‌های علمی دریافت متهمان با یک دستگاه خودروی دیگر قصد فرار و خروج از خراسان رضوی دارند که با اقدام‌های اطلاعاتی خودروی مذکور در حوالی شهرستان تربت حیدریه متوقف و دو متهم اصلی و دیگر متهمان پرونده دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات بعدی پرونده نیز چهار قبضه اسلحه سبک و مهمات مربوطه کشف کردند. جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که این عملیات در کمتر از پنج ساعت به نتیجه رسید، تاکید کرد: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای روشن شدن علت و انگیزه دقیق متهمان که با مقتولان رابطه فامیلی داشته‌اند و کشف دیگر زوایای این پرونده با دستورات تخصصی مقام قضائی ادامه دارد.

مرگ دلخراش در سقوط مرد شیشه پاک کن در اراک

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی گزارشی مبنی از سقوط فردی در یکی از محله‌های شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام و مأموران انتظامی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

محمود خلجی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل و بنا بر اظهارات شاهدان، مشخص شد که مردی جوان در حال نظافت شیشه‌های منزلی در طبقه چهارم یک ساختمان بوده که به علت بی احتیاطی و لیز خوردن به حیاط پرت و به شدت مجروح شده است.

وی اضافه کرد: فرد مصدوم ساعتی بعد از انتقال به مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد که در این خصوص پرونده تشکیل شده در حال سیر مراحل قانونی است.

مرگ تلخ کودک ۱۲ ساله در کوه

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از مرگ کودک ۱۲ ساله بر اثر سقوط از ارتفاعات کوه "شره زول" این شهرستان خبر داد.

سعید عالی پور اظهار کرد: در پی اعلام مفقودی کودک ۱۲ ساله از توابع دهستان سراب توسط خانواده‌اش بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران انتظامی شهرستان به سرپرستی جانشین انتظامی شهرستان به محل حادثه واقع در ارتفاعات کوه شره زول اعزام شدند.

این مقام انتظامی با توجه به گزارش مأموران، اضافه کرد: این کودک ۱۲ ساله به همراه پدرش برای چرای احشام به ارتفاعات کوه شره زول رفته بود که در ارتفاعات به همراه تعدادی از احشام برای مدتی از پدرش جدا شده بود که در این حین و دور از چشمان پدر از ارتفاع سقوط کرده و در دم فوت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: توسط مأموران انتظامی و با کمک نیروهای هلال احمر و نیروهای مردمی جسد این نوجوان پیدا شد و برای اقدامات قانونی و علت تامه مرگ با هماهنگی مقام قضائی تحویل پزشکی قانونی شد.

کد خبر 465947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.