آمار کرونا کرمانشاه ۱۳ دی؛ ۲ فوتی و ۶۲ ابتلای جدید

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا ۱۳ دی‌ماه را تشریح کرد.

مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز -شنبه ۱۳ دی‌ماه_ اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸۱ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمانشاه شناسایی شده است، ادامه داد: از این تعداد ۵۰ مورد جزو بیماران تست مثبت سرپایی و ۱۲ مورد جز بیماران تست مثبت بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری شدند، ادامه داد: در این مدت زمان ۴۰ بیمار با علائم کرونا با بهبودی حال عمومی از بیمارستان‌های سطح استان کرمانشاه ترخیص شده‌اند.

محمدی تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه را دو نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه به یک هزار و ۴۲۸ نفر رسید.

وی اظهار کرد: از مجموع فوتی‌های جدید مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه، یک نفر در شهرستان کرمانشاه و یک نفر در شهرستان اسلام آباد غرب بوده است.

کد خبر 465939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.