کاشت درختان مثمر در باغ راه شاهرود/لزوم تعطیلی کلیه اماکن متبرکه بجنورد

در این بسته خبری از آسفالت ۳۰ هزار مترمربع از معابر قائم‌شهر تا بهره برداری از ۲ جاده سلامت در شهرکرد و لزوم تعطیلی کلیه اماکن متبرکه بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ثبت بیش از ۸۴ هزار سفر از پایانه مسافربری قزوین

علی محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: ۸۴ هزار و ۴۵ سفر از پایانه مسافربری قزوین در ۹ ماه نخست امسال به ثبت رسیده است.

برگزاری جشنواره هنرهای شهری بیرجند

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند اظهار کرد: بنا به درخواست نمایندگان جامعه هنری در خصوص المان‌های نوروزی، امسال این جشنواره به صورت متفاوت و تخصصی با عنوان جشنواره هنرهای شهری بیرجند- نگارستان ۱۴۰۰ برگزار، داوری آثار انجام و المان‌های استقبال از بهار انتخاب شد.

آسفالت ۳۰ هزار مترمربع از معابر قائم‌شهر

علی حجازی، معاون فنی و عمرانی شهردار قائم‌شهر گفت: به منظور خدمات رسانی بیشتر به شهروندان و در راستای بهسازی معابر شهر، بیش از ۳۰ هزار مترمربع از کوچه‌ها و خیابان‌های قائم شهر در آذرماه سال جاری روکش و آسفالت شد.

بهره برداری از ۲ جاده سلامت در شهرکرد

با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و مسئولان ارزیابی اجرای پروژه شهر فعال، شهردار شهرکرد و جمعی از مدیران شهری و مدیرکل ورزش و جوانان استان دو جاده سلامت در حاشیه بلوار آیت‌الله کاشانی و ضلع شمالی پارک جنگلی تهلیجان شمالی به بهره‌برداری رسید.

توزیع مرتب ماسک میان کارگران شهرداری خرمشهر

ماسک و دستکش به صورت مرتب بین کارگران شهرداری خرمشهر شامل پاکبانان، کارگران فضای سبز و عمران شهری با هدف حفظ سلامت کارگران و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع می‌شود.

لزوم تعطیلی کلیه اماکن متبرکه بجنورد

ایرج کریمی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری بجنورد گفت: بنا به اعلام فرمانداری شهرستان و وضعیت قرمز پایدار در شیوع و ابتلاء به کرونا، کلیه اماکن متبرکه باید تعطیل باشد.

کاشت درختان مثمر در پروژه باغ راه شاهرود

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود گفت: ۱۶ هزار درخت مثمر در پروژه باغ راه شاهرود کاشته می‌شود، این درختان شامل خرمالو، سیب، قطره طلا، گیلاس، انار، عناب، زیتون، شاتوت، توت سفید، گردو و غیره است.

آغشته شدن درختان نسیم شهر به محلول بردو

قدرتعلی طلایی، شهردار نسیم شهر گفت: درختان نسیم شهر در راستای مبارزه با آفات و بیماری‌های قارچی به محلول بردو آغشته شد.

اعطای تسهیلات نوسازی به تاکسیرانان ساری

سید سعید حسینی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری از اعطای تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌های ‏فرسوده این شهر خبر داد. ‏

آغاز رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده در هشتگرد

رنگ آمیزی بلوک‌های عابر پیاده و خط کشی محوری سطح شهر جدید هشتگرد به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار رانندگی، توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری هشتگرد آغاز شد.

کد خبر 465915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.