وقوع بیش از ۸ هزار حریق و حادثه در کرج

در این بسته خبری از راه‌اندازی پویش پیشگیری از مرگ خاموش در شیراز تا دفن بیش از ۱۰ هزار تن زباله در سایت لندفیل کرمان و اجرایی شدن طرح‌های دفع و جمع آوری آب‌های سطحی یزد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از کلانشهرها) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تعطیلی ۱۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی در تهران

امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به تشدید غلظت آلاینده‌های هوای پایتخت، از تعطیلی یک هزار و ۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان‌های پایتخت خبر داد.

نظارت شهرداری‌ها بر آرامستان‌های سطح استان گلستان

طیبه خلیلی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها و اعضای شورای گلستان گفت: از ۲۶ آرامستان در سطح استان گلستان، ۲۰ آرامستان تحت نظارت شهرداری‌ها مدیریت می‌شود.

گسترش مسیرهای دوچرخه سواری در مشهد

هادی عطارزاده طوسی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: ساخت مسیر دوچرخه حدفاصل خیابان پروین اعتصامی تا میدان غدیر مشهد در حال اجرا است.

وقوع بیش از ۸ هزار حریق و حادثه در کرج

عباس وحیدی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: از ابتدای سال تاکنون چهار و ۴۴۷ مورد حریق و چهار هزار و ۶۲ مورد حادثه گزارش شده است.

راه‌اندازی پویش پیشگیری از مرگ خاموش در شیراز

محمدهادی قانع، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: پویش پیشگیری از مرگ خاموش در راستای استفاده صحیح از وسایل گرمایشی، کاهش آمار مرگ و میر و مسمومیت‌های ناشی از حوادث گازگرفتگی با مونوکسید کربن، در شیراز راه‌اندازی می‌شود.

دفن بیش از ۱۰ هزار تن زباله در سایت لندفیل کرمان

علیرضا ریاضی ضمن، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان، از دفن ۱۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۸۳۰ کیلوگرم زباله در سایت لندفیل شهر کرمان در آذرماه سال‌جاری خبر داد.

هوای ارومیه برای گروه‌های حساس ناسالم است

امیر جلیلی، رئیس مرکز سلامت و توسعه پایدار شهرداری ارومیه گفت: هوای ارومیه در حد ناسالم برای گروه‌های حساس است.

اجرایی شدن طرح‌های دفع و جمع آوری آب‌های سطحی یزد

جعفر امین مقدم، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد اظهار کرد: طرح‌های اولویت دار دفع و جمع آوری آب‌های سطحی با همت مناطق پنجگانه شهرداری تا پایان سال اجرایی می‌شود.

راه اندازی اتوبوس غربالگری HIV در شیراز

مختار لطف الهی، کارشناس آموزش مدیریت بحران شهرداری شیراز گفت: برای آشنایی بیشتر شهروندان با ویروس ایدز اتوبوس غربالگری این ویروس در سطح شهر شیراز به راه افتاده است.

توزیع عادلانه سرانه خیابان در اراک

مهدی حبیب‌پور، مدیر پروژه پیاده‌راه اراک گفت: طرح پیاده‌راه تا جایی گسترش پیدا می‌کند که خودروها برای تردد مسیر جایگزین را انتخاب کنند و شهروندان بتوانند به‌راحتی در مرکز شهر رفت و آمد داشته باشند.

کد خبر 465914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.