جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت برگزار شد

جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی، عصر روز گذشته (جمعه) به صورت مجازی با حضور دبیرکل این تشکیلات سیاسی برگزار شد.

به گزارش ایمنا، دیروز (جمعه) جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی با حضور رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب و برخی از اعضای این شورا برگزار شد. در ابتدای این جلسه منتجب نیا با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، بر استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی جهت برگزاری جلسات و عدم تعویق جلسات شورای مرکزی به بهانه کرونا تأکید کرد که با استقبال اعضای حاضر روبرو شد. همچنین هماهنگی انتخاباتی با شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب و عضویت در خانه احزاب مورد اقبال دبیرکل و اعضای حاضر قرار گرفت و بنا شد که مسئولان استان‌ها هرچه سریع‌تر رابط کمیته انتخابات در استان خود را به دفتر مرکزی حزب معرفی کنند.

در ادامه، گزارش عملکرد تعدادی از کمیته‌ها توسط مسئولان مربوطه ارائه شد و سپس پیرامون اصلاح مواردی جزئی از اساسنامه که توسط کمیسیون ماده ۱۰ احزاب درخواست شده بود، بحث و بررسی صورت گرفت. همچنین درباره ایجاد واحدهای لازم بحث و تبادل نظر شد. در پایان این جلسه نیز جهت برگزاری مجمع عمومی سالیانه حزب برنامه‌ریزی‌هایی صورت پذیرفت.

کد خبر 465884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.