بهره‌برداری جایگاه‌های ساماندهی کارگران ساختمانی مشهد

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از اعلام فراخوان دعوت از شهروندان این کلانشهر به منظور ارائه پیشنهاد در خصوص نام‌گذاری جایگاه‌های دائمی ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت در سطح شهر مشهد خبر داد و گفت: این جایگاه‌ها همزمان با دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مسعود رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح ساماندهی کارگران ساختمانی از اردیبهشت ماه امسال و در راستای حمایت از کارگران و افراد بیکار شده در اثر شیوع بیماری کرونا شکل گرفت و با برنامه‌ریزی‌های شده و بازخورد مثبتی که اجرای این طرح در بین کارگران و کارفرمایان داشت مقرر شد با حمایت شورای اسلامی شهر مشهد در فاز نخست ۱۲ جایگاه دائمی ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت در سطح شهر مشهد ایجاد شود.

وی افزود: در همین راستا، کار احداث این جایگاه‌ها از مدتی قبل آغاز شده و بر اساس برنامه زمان بندی این ۱۲ جایگاه، بهمن ماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد: از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا در فراخوان نام‌گذاری این جایگاه‌ها و اعلام اسامی پیشنهادی مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند اسامی پیشنهادی خود را برای این جایگاه‌ها به همراه نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس به پست الکترونیکی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی به نشانی Samandehi@mashhad.ir ارسال کنند.

رضوی خاطر نشان کرد: آخرین مهلت ارسال نامه‌های پیشنهادی ۲۳ دی‌ماه سال جاری است و از پیشنهاد دهنده نام برتر برای این جایگاه‌ها با اهدای هدیه‌ای نفیس تقدیر خواهد شد.

کد خبر 465882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.