تشکیل مجمع خیران شهرساز  گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: برای تأمین اعتبار برخی پروژه‌های شهری، مجمع خیران شهرساز با همکاری شورای اسلامی و پرسنل شهرداری در بهمن‌ماه تشکیل می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف مدیریت شهری گلپایگان خدمت رسانی مطلوب و با کیفیت و همراه با توزیع عادلانه امکانات شهری است، اظهار کرد: در پنجمین دوره شورای شهر سعی کردیم عدالت در ارائه خدمات را محقق کنیم.

وی از نصب دستگاه کیسه پاره کن در کارخانه بازیافت گلپایگان و خوانسار خبر داد و گفت: از طرف رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سفر به گلپایگان اعتبار یک میلیارد تومان برای حوزه پسماند تخصیص داده شد که تاکنون ۵۰ درصد آن محقق شده و منتظر واریز مابقی بودجه برای خرید زمین ریجکت سایت بازیافت هستیم.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: برای تأمین اعتبار برخی پروژه‌های شهری، مجمع خیران شهرساز با همکاری شورای اسلامی و پرسنل شهرداری در بهمن‌ماه تشکیل می‌شود.

شکرزاده گفت: بودجه سال گذشته شهرداری گلپایگان بر مبنای رقم ۴۰ میلیارد تومان بود که با برنامه ریزی‌های سال ۹۹ بودجه افزایش دو برابری داشت و تا شش ماه نخست امسال بیش از ۵۰ درصد آن تحقق یافت.

وی عنوان کرد: با تلاش در افزایش درآمد سرانه شهروندی در گلپایگان اکنون بیش از ۷۰ درصد برنامه‌های درآمد پایدار محقق شده است که امیدواریم لایحه درآمد پایدار در مجلس نیز مصوب شود تا شهرداری‌ها بتوانند خدمات بهتری به شهروندان ارائه کنند.

شهردار گلپایگان افزود: برای نخستین بار در شهرداری گلپایگان دفترچه فرصت‌های سرمایه گذاری با رویکرد حمایت از صنعت گردشگری تدوین شد تا بستر مناسبی برای سرمایه گذاران فراهم شود.

کد خبر 465846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.