رونمایی از فاز نخست نوسازی تاکسی‌ها در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: نوسازی یک‌هزار دستگاه تاکسی با اختصاص اعتبار یک هزار میلیارد ریال در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفته و در فاز نخست ۳۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ۳۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده، فردا _یکشنبه ۱۴ دی‌ماه ۹۹_ در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» رونمایی می‌شود و جایگزینی مابقی تاکسی‌ها تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

وی با اشاره به فرآیند نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر تصریح کرد: طبق قانون، نوسازی تاکسی‌ها بر عهده دولت است، اما با توجه به مشکلات موجود اجرای این طرح متوقف شده است از این رو شهرداری اصفهان به صورت خودجوش به منظور حمایت از رانندگان از مهرماه سال ۹۹ طرح نوسازی ناوگان را آغاز کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تاکسی‌های جدید با حمایت شهرداری و شورای شهر اصفهان و با ارائه تسهیلات وام برای هر تاکسی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان (با سود چهار درصد) واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه از مهر و آبان امسال ۳۰۰ خودروی تاکسی جدید وارد شهر اصفهان شده و ۳۰۰ تاکسی فرسوده خارج شده است، گفت: شهرداری اصفهان پیشرو در نوسازی تاکسی‌ها در کشور بوده است که این اتفاق خوشایند با حمایت مدیران شهری و بانک شهر رخ داده و تا پایان امسال یک‌هزار تاکسی شهر نوسازی می‌شود.

منوچهری افزود: در حال حاضر ۲۱ هزار تاکسی پلاک زرد، آژانس، بی‌سیم و سرویس مدرسه همچنین ۱۸ هزار تاکسی آنلاین در سطح شهر اصفهان به شهروندان سرویس‌دهی می‌کنند.

وی تاکید کرد: در این دوره مدیریت شهری نوسازی ناوگان یک اتفاق مهم و ارزشمند بود چرا که در فرآیند نوسازی به نسبت تاکسی‌ها، در جایگاه نخست کشور قرار داریم.

کد خبر 465833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.