۴۷۸ هزار مترمربع از معابر شهر سنندج آسفالت و بهسازی شد

شهردار سنندج گفت: ۴۷۸ هزار و ۵۲۷ متر مربع از معابر و محلات این شهر آسفالت و بهسازی شد.

به گزارش ایمنا، حشمت‌اله صیدی اظهار کرد: آسفالت و بهسازی معابر و محلات سطح شهر یکی از مطالبات جدی و بحق شهروندان از مجموعه مدیریت شهری است.

وی گفت: افزایش چند برابری قیمت قیر در سه سال اخیر یکی از مشکلاتی بود که شهرداری‌ها را با مشکل فراوانی در خصوص آسفالت و بهسازی معابر مواجه کرد.

شهردار سنندج افزود: امسال در راستای بهسازی و آسفالت معابر برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفت و علاوه بر استفاده از پتانسیل سازمان عمران با دو پیمانکار بخش خصوصی قرارداد منعقد شد.

صیدی از آسفالت ۴۷۸ هزار و ۵۲۷ متر مربع از معابر و محلات سطح شهر سنندج خبر داد و عنوان کرد: با هدف بهسازی معابر امسال ۷۲ هزار و ۵۷۳ تن آسفالت در معابر شهری توزیع و پخش شد.

وی عنوان کرد: با ۲۳ هزار ۸۱۲ تن آسفالت ۱۶۹ هزار ۹۲۱ متر مربع از معابر حوزه شهرداری منطقه سه و ناحیه منفصل شهری حسن آباد آسفالت شد.

شهردار سنندج افزود: ۱۴۳ هزار و ۷۰ متر مربع از محلات و معابر حوزه شهرداری منطقه یک و ننله با ۲۲ هزار و ۴۹۲ تن آسفالت؛ بهسازی شد.

صیدی همچنین به بهسازی ۸۵ هزار و ۶۰ مترمربع از معابر و محلات حوزه شهرداری ناحیه ویژه بهاران با ۱۲ هزار و ۴۰۲ تن آسفالت اشاره کرد.

وی گفت: ۸۰ هزار و ۴۷۶ مترمربع از محدوده شهرداری منطقه دو و نایسر با ۱۳ هزار و ۸۶۷ تن آسفالت در سال جاری بهسازی شد.

منبع: فارس

کد خبر 465798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.