آقازاده: سردار سلیمانی اسوه اخلاق و مجاهد فی‌سبیل‌الله بود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی اسوه اخلاق و مجاهد فی‌سبیل‌الله بود که با درایت، نیروهای خود را فرماندهی می‌کرد، علاقه زیادی به مردم داشت و هیچ وقت برای خدمت رسانی به آن‌ها تعلل نکرد.

سید علی آقازاده دافساری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی یک چهره مردمی بود که از دوران نوجوانی و پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای از خود بر جای گذاشت.

وی افزود: سردار سلیمانی اسوه اخلاق و مجاهد فی‌سبیل‌الله بود که با درایت، نیروهای خود را فرماندهی می کرد، علاقه زیادی به مردم داشت و هیچ وقت برای خدمت رسانی به آن‌ها تعلل نکرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سردار سلیمانی همواره در میدان جهاد حضور داشت و هیچ‌گاه حاضر نشد پشت میز بنشیند و همین موضوع باعث شد حاج قاسم به یک شخصیت منحصر به فرد در نظام بین‌المللی تبدیل شود.

آقازاده ادامه داد: شهید سلیمانی در راستای مبارزه با استکبار جهانی توانست جامعه اسلامی و انسان‌های مظلوم را نجات دهد. انتظار می‌رود جامعه اسلامی همچنان از مکتب شهید سلیمانی بهرمند شود.

وی در ادامه با اشاره به انتقام خون شهید قاسم سلیمانی تصریح کرد: حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق، واکنشی حداقلی در مقابل ترور سردار سلیمانی بود، اما قطعاً جریان مقاومت در منطقه، خطوط و رفتار نظام سلطه را زیر نظر دارد و در حال حاضر هم دنبال فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از منطقه است.

کد خبر 465764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.