گلکسی A32 5G ژانویه ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

گوشی هوشمند گلکسی A32 5G با دریافت تائیدیه بلوتوث یک قدم دیگر به عرضه نزدیک شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد گوشی گلکسی A32 5G در سه مدل SM-A326B-DS، SM-A326BR-DS، و SM-A326B عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در بنچمارک گیک بنچ، این گوشی با اندروید ۱۱، حافظه رم چهار گیگابایتی و چیپست دایمنسیتی ۷۲۰ و با طراحی هفت نانومتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این مدل گوشی از بلوتوث ۵.۰ بهره می‌برد.

گوشی هوشمند گلکسی A32 5G دارای صفحه نمایش Infinity-V 6.5 اینچی بوده و به دوربین چهارگانه در قسمت پنل پشتی مجهز است. به نظر می‌رسد دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر ۴۸ مگاپیکسلی است. سنسور اثرانگشت گوشی جدید نیز در کنار آن تعبیه شده است. علاوه بر این محصول ذکر شده دارای جک هدفون ۳.۵ میلی متری و پورت USB-C است.

انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. قیمت گوشی گلکسی جدید ۳۶۷ دلار ارزیابی شده است. با توجه به اینکه گواهینامه بلوتوث A32 5G صادر شده است، می‌توان انتظار انتشار جزئیات و مشخصات بیشتری را داشت. این گواهینامه معمولاً یک ماه پیش از عرضه رسمی گوشی‌های هوشمند صادر می‌شود. بنابراین انتظار می‌رود گوشی گلکسی A32 5G در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه شود.

کد خبر 465756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.