شمسایی: به داور گفتم اگر می‌خواهی شما به جای من مسائل فنی را توضیح بده!

سرمربی گیتی‌پسند مدعی است به جزء یک صحنه، اعتراضی به تصمیم‌های داور نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید شمسایی، سرمربی گیتی پسند اصفهان پس از پیروزی برابر کراپ الوند قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی دو تیم پولدار و بازیکنان دو تیم که سابقه تیم ملی داشته و جام‌جهانی را دیده بهم برخورد می‌کنند، به جذابیت بازی اضافه می‌شود. در مسابقه وقتی دو بازیکن اصلی و گلر ملی‌پوشت اخراج می‌شود، خیلی سخت است که برگردی و تیم ما نشان داد می‌تواند برگردد اما اشکالاتی است. من وحید شمسایی باید این اشکالات را بر طرف کنیم.

وی با بیان اینکه فرصت سازی کرده ولی فرصت سوزی نیز می‌کنیم، اضافه کرد: خیلی موقعیت گل از دست می‌دهیم. اشکال از من است و برنامه‌ام در وهله صعود با اقتدار از مرحله اول است تا انشاالله برنامه‌های خاصی برای مرحله بعدی دارم. چند بازیکن‌مان مصدوم بوده و نرسید ولی این‌ها توجیه است و نباید بازی را به لحظات آخر برسانیم. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

سرمربی گیتی پسند در خصوص تنش‌های ایجاد شده میان او داور خاطرنشان کرد: محمود نصیرلو جز بهترین داورهای آسیا و دنیا است. اگر صد بار فیلم من را ببینید خواهد دید که هیچ جا اعتراضی نکردم. فقط یکجا در زمان تایم اوت‌مان آمد تا بگوید فلان اتفاق افتاده گفتم اگر می‌خواهی شما بیا به جای من و مسائل فنی را توضیح بده!

وی اضافه کرد: همواره به داورها احترام می‌گذارم و زمانی که برده و چه باخته‌ام، حرفی نزده‌ام. تیم‌ام دو اخراجی داده و طبیعتاً باید کمی ناراحت باشم ولی قطعاً جفت اخراجی‌ها درست بود.

شمسایی در پاسخ به این سوال که اخراج دو بازیکن و تنش‌ها می‌تواند در آینده می‌تواند گیتی پسند را با مشکل روبرو کند، تصریح کرد: این موضوع خطرناک است. بازیکن بزرگ باید جایگاهش را شناخته و بداند در چه تیمی بازی می‌کند و این اشکال را بر طرف خواهم کرد. اگر بازیکن نتواند چیزی که می‌گوئیم را گوش دهد، قطعاً با او برخورد می‌کنیم.

سرمربی گیتی پسند در رابطه با محرومیت دو یار اصلی این تیم در دیدار هفته آینده برابر شهروند، گفت: فرقی نمی‌کند چرا که گیتی‌پسند هستیم؛ تیمی که ده سال مستمر بالا جدول بوده و هر ساله بهترین تیم را بسته است. گیتی‌پسند اصلاً نباید به چنین چیزهایی فکر کند و با تمام احترامی که برای همه تیم‌ها قائلم، ما باید بهتر از این باشیم.

کد خبر 465723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.