اقتدار ایران مرهون خون شهدایی همچون سلیمانی و فخری زاده است

سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت فرا رسیدن نخستین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد: اقتدار و وجهه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدای بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، یک سال از جنایت وحشیانه ترامپ، بزدلان صهیونیست و کسانی که تمام هنرشان خنجر از پشت زدن بود، گذشت و نام حاج قاسم سلیمانی در افواه و اذهان مردم ایران و تمام آزادی خواهان راستین جهان بیشتر از گذشته زنده و جاودان باقی مانده است.

امروز، اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران و نفوذ بی‌مانندش در منطقه مرهون و مدیون خون شهدای بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده است.

دشمنان این نظام از روی بلاهت و سفاهت خویش نمی‌دانستند که حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود زنده‌تر خواهد شد. آنها نمی‌دانستند که حاج قاسم سلیمانی یک قطره نیست بلکه موجی است که هرگز فرو نمی‌نشیند. آنها نمی‌دانستند حاج قاسم یک آرمان است نه یک فرد...
سازمان اوقاف و امور خیریه نخستین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را بزرگ می‌دارد و به همه مستکبران دنیا اعلام می‌کند نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از پیش پای انقلاب خویش و خون شهدایش ایستاده است.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر از جمله شهیدان پور جعفری، زمانی نیا و طارمی بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند. پنتاگون وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرد که دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق را با چندین موشک هدف قرار داد.

کد خبر 465720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.