اعتراضات گیتی‌پسند به داور؟ شاید یک برنامه‌ریزی است!

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان قزوین گفت: تا زمانی که داور به اشتباه اوت ما را کرنر به نفع گیتی‌پسند اعلام نکرده بود، جلو بودیم و بعد از آن، متأسفانه جریان بازی به سود گیتی‌پسند تغییر کرد. فشار مسابقه روی داور نیز زیاد بود و نیمکت گیتی‌پسند اوایل و انتها بازی فشاری فراوانی به داور آوردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا لک پس از شکست تیمش مقابل گیتی پسند در آخرین دقایق در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. همان طور که دیدید مسابقه جذاب، پربرخورد و پر موقعیتی بود. تقریباً چیزی که فکر کرده و آنالیز کرده بودیم در زمین اتفاق افتاد و تا اواخر بازی و تا زمانی که داور به اشتباه اوت ما را کرنر به نفع گیتی‌پسند اعلام نکرده بود، جلو بودیم و بعد از آن، متأسفانه جریان بازی به سود گیتی‌پسند تغییر کرد. فشار مسابقه روی داور نیز زیاد بود و نیمکت گیتی‌پسند اوایل و انتها بازی فشاری فراوانی به داور آوردند.

وی با اشاره به محدودیت‌های کراپ الوند از نظر بازیکن در این دیدار، افزود: با ۵-۶ بازیکن به میدان آمدیم که فکر می‌کنم برابر تیم پرمهره گیتی‌پسند خوب عمل کردیم. امیدوارم با توجه به اینکه هر سه هفته ابتدایی را بیرون از خانه بازی کردیم، بتوانیم عملکردی بهتری داشته و نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی کراپ الوند در خصوص تنش‌های ایجاد شده در مسابقه با گیتی پسند، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تنشی که از روی نیمکت گیتی‌پسند ایجاد شده بود، روی داور تأثیر گذار بوده و آخر دیدار هم آن اشتباه را انجام داد. از تیمی که تا این اندازه هزینه کرده و این قدر مهره دارد خیلی بعید است که تا این حد به داور اعتراض کنند و شاید این حرکت یک برنامه‌ریزی است!

لک اضافه کرد: به هر حال بازی خیلی خوبی کردیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی پنالتی آخر مسابقه را از دست دادیم. اتفاقاتی مانند اخراج دو بازیکن حریف نشان می‌دهد روی گیتی‌پسند فشار آوردیم. امیدوارم بتوانیم بازی‌ها بعدی مشکلات‌مان را حل کرده و پیروز دیدار شویم.

کد خبر 465717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.