حسن‌زاده: چنین تنش‌هایی جذابیت لیگ ایران است!

کاپیتان گیتی‌پسند گفت: در همه جا دنیا در رشته فوتسال که هیجانش بالا است و در صدم ثانیه می‌تواند بازی جذاب شود چنین برخوردهایی زیاد بوده و ممکن است این تنش‌ها به وجود آید و این‌ها جذابیت لیگ ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر حسن‌زاده، کاپیتان گیتی‌پسند اصفهان پس از پیروزی برابر کراپ الوند قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود چرا که هر دو تیم مهره‌های ملی‌پوش زیادی داشتند و همین موضوع بازی را جذاب کرده بود. فکر می‌کنم هوادارانی که بازی را دیدند لذت بردند چون همه چیزی که می‌توانست در فوتسال اتفاق بیافتد از درگیری گرفته تا پنالتی و اخراجی را داشت.

وی با بیان اینکه مزد بازی خوب‌مان را گرفتیم، افزود: نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم ولی توپ‌هایمان وارد گل نشد. با توجه به اینکه سه بار در مسابقه عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این شخصیت بزرگ تیم گیتی‌پسند و بازیکنانش را نشان می‌دهد که توانستند بازی عقب افتاده از تیم خوب کراپ الوند را جلو افتاده و ببریم. تیم کراپ نیز بازیکنان خوبی داشته و به خوبی بازی کرد و خدا را شکر این بازی جذاب را بردیم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در خصوص تنش‌های به وجود آمده میان بازیکنان دو تیم و داورها در این مسابقه، خاطرنشان کرد: نگاه کنید در همه جا دنیا در رشته فوتسال که هیجانش بالا است و در صدم ثانیه می‌تواند بازی جذاب شود چنین برخوردهایی زیاد بوده و ممکن است این تنش‌ها به وجود آید و این‌ها جذابیت لیگ ایران است. دو تیم از قدرت‌های ایران بودند و بازیکنان آن‌ها هم توانمندی‌شان بالا است همین موضوع جذابیت را زیاد می‌کند.

وی با اشاره به جام‌جهانی فوتسال، اضافه کرد: در جام جهانی هم مقابل برزیل و اسپانیا همین طور است و این زد و خوردها به وجود می‌آید که به نظرم عادی است و جذابیت فوتسال است. باید توجه داشته باشیم که بازیکنان‌مان نیز باید آستانه تحمل‌شان را افزایش داده و فنی نگاه کنند.

کد خبر 465713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.