۷۴ ضربه شلاق برای سگ کشی در گیلان

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان اعلام کرد: حکم شلاق در انظار عمومی، برای دو متخلف که در آبان ماه امسال مرتکب عمل وقیحانه حیوان آزاری منجر به کشتن سگ در رضوانشهر شده بودند صادر و به زودی اجرایی می شود.

به گزارش ایمنا، علی اصغر روشنی اظهار کرد: دو فرد یادشده که با بی رحمی اقدام به کشتن یک قلاده سگ در رضوانشهر واقع در غرب گیلان کرده بودند با کمک مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان، دستگیر و با همکاری واحد حقوقی این اداره کل از سوی مرجع قضائی به تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی محکوم شدند.

وی افزود: آبان ماه امسال طی تماس‌های مردمی مبنی بر کشته شدن سگی در یکی از شهرک‌های این شهرستان توسط دو تن از اهالی این منطقه، مأموران یگان حفاظت به منطقه اعزام و به جمع‌آوری مستندات در مورد متخلف یا متخلفان و نحوه کشته شدن حیوان بی پناه اقدام کردند.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان ادامه داد: پس از تحقیقات محلی دو تن از اهالی شهرک ولیعصر به مراجع قضائی معرفی شدند که در نهایت دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان و قاضی پرونده هر کدام از متخلفان این پرونده حیوان آزاری را به تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی محکوم کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 465703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.