اقدامات سمن‌های جوانان در سالگرد شهادت سردار دل‌ها

سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کشور در سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با راه‌اندازی پویش‌ها، مسابقات، ساخت ویدیو کلیپ، موسیقی و غیره، حضوری پرشور و گسترده را آغاز کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پیش از این محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزیر ورزش با ارسال نامه‌ای به مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها از آنها خواسته بود برای برگزاری بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از ظرفیت سمن‌های جوانان و خانه‌های جوان کشور استفاده کنند که پیرو این موضوع و همکاری معاونت جوانان استان‌ها با مجامع استانی سمن‌های جوانان، سیلی از حرکت‌ها و اقدامات مختلف فرهنگی در بستر فضای مجازی به راه افتاده است.

بر اساس این گزارش، ساخت ویدئو کلیپ از سخنان و اقدامات و مبارزات حاج قاسم، ساخت شعر، موسیقی و سرود، برپایی مسابقات مختلف از جمله مسابقات کتابخوانی، شعر، نقاشی، دل نوشته، نامه‌ای به حاج قاسم، سلفی با تصویر حاج قاسم و از جمله این اقدامات است که در سراسر کشور توسط سمن‌های جوانان استان‌ها در حال برگزاری است.

همچنین برپایی (خیمه مقاومت، سینما مقاومت) در مسجد ابوذر زاهدان، راه اندازی پویش اهدای خون در خراسان رضوی، برگزاری شب شعر مجازی شاعران کرد زبان در کرمانشاه با عنوان (انتقام سخت) از عناوین برجسته این فعالیت‌های فرهنگی است.

کد خبر 465695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.