ترور شهید سلیمانی، زمینه را برای انتقام جویی امت اسلامی هموار کرد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: مسیر نیروی قدس و مقاومت با شیطنت‌هایی که آمریکا می‌کند تغییر نمی‌کند، بلکه ترور شهید سلیمانی، زمینه را برای انتقام جویی امت اسلامی هموار کرد.

به گزارش ایمنا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در نخستین مراسم سالگرد شهید سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان اظهار کرد: همه جوانانی که می‌خواهند شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند توجه کنند که شهید سلیمانی مرد میدان مقاومت بود اما مقاومت را از درون خود شروع کرد. هر کسی می‌خواهد در این میدان بیاید توجه کند امکان ندارد در بیرون اهل مقاومت باشی مگر اینکه در درون خود مقاومت را خوب تمرین کرده باشی.

فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی اهل مقاومت، همه‌جانبه از درون خود که سخن در این زمینه زیاد است معرفت، عبادت، اخلاص، ایثار و همه ارزش‌های انسانی و اسلامی در این کلمه جا دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: راه شهید سلیمانی یک رهبر داشته، بزرگی شهید سلیمانی به این بوده که در پرتو این رهبری عمل می‌کرده و بزرگ می‌شده آن رهبری و آن راه همچنان برقرار است و حمایت از مظلومین و محرومین و تربیت آنها در مدار زندگی عزت‌مدارانه مقاومتی همچنان ادامه دارد. شهید سلیمانی حول محور ولایت فقیه حرکت می‌کرد و ایشان تمامی گفته‌های رهبر انقلاب را مدنظر قرار می‌دادند.

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: شما امروز در فلسطین قهرمان می‌بینید که در سالگرد شهادت این شهید والامقام رزمایش می‌گذارند آن هم در منطقه‌ای که گاهی یک تیر هم نمی‌توانستند بزنند. از آن طرف لبنان علمدار را می‌بینیم که یک مجاهد خود را رژیم اشغالگر شهید کرده و سه ماه است تهدید کرده که می‌زنیم و شما در طول این سه ماه در تمام جبهه شمالی رژیم اشغالگر با لبنان که حرکت می‌کنید شبانه‌روز یک سربازشان را نمی‌توانید پیدا کنید به خاطر وحشتی که از این علمداران دارند.

فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسیر نیروی قدس و مقاومت با شیطنت‌هایی که آمریکا می‌کند، تغییر نمی‌کند؛ ممکن است از داخل خانه خودتان پاسخ جنایتتان را بدهند.

سردار قاآنی تصریح کرد: آنهایی که ترور سردار سلیمانی و همراهانش را مرتکب شدند بدانند؛ کاری کردند که در سراسر عالم هر کجا مردی پیدا شود، آمادگی دارد که نامردهایی که این کار را کردند، به سزای عملشان برساند.

وی خاطرنشان کرد: با صراحت می‌گویم؛ مسیر نیروی قدس و مقاومت با شیطنت‌های که آمریکا می‌کند، تغییر نمی‌کند. فردی ماجراجو و تحت حمایت صهیونیست‌ها و آل سعود مرتکب جنایت فجیع ترور شهید سلیمانی شد.

سردار قاآنی تاکید کرد: مسیر ما همچنان همان مسیر است، مطمئن باشید حتی ممکن است، از درون خانه شما کسانی پیدا شوند که پاسخ این جنایت شما را بدهند. جنایت ترور شهید سلیمانی، زمینه را برای انتقام جویی امت اسلامی هموار کرد.

سردار قاانی تاکید کرد: مقاومت لبنان و آزادسازی در سوریه و ثبات راه رزمندگان در عراق، همه و همه نتیجه تلاش‌های شهید سلیمانی بود که محقق شد.

کد خبر 465668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.