هیات انتخاب بخش رادیوتئاتر جشنواره فجر مشخص شدند

میرطاهر مظلومی، کاظم نظری و فرهاد امینی مسئولیت انتخاب آثار بخش رادیوتئاتر سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده گرفتند.

به گزارش ایمنا، به نقل از سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر، اعضای هیأت انتخاب آثار بخش رادیوتئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند. بنابر این اعلام، میرطاهر مظلومی، کاظم نظری و فرهاد امینی مسئولیت انتخاب رادیو تئاترهای رسیده به دبیرخانه این رویداد را برعهده دارند.

میرطاهر مظلومی متولد ۱۳۵۰ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و صداپیشه، گوینده و از بازیگران مطرح نمایش‌های رادیویی است. بازی در فیلم‌های سینمایی «دلشکسته»، «وقتی همه خوابیم»، «زمهریر»، «رستاخیز»، «به نام پدر»، «اخراجی ها ۲» و سریال‌های «خانه بی پرنده»، «تا ثریا»، «روزگار قریب»، «سی امین روز» و آثار نمایشی، رادیویی و دوبله بخشی از کارنامه حرفه‌ای این هنرمند است.

کاظم نظری متولد ۱۳۵۰ در تهران و کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر و فیلم و دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران و مدرس و رئیس دانشکده رادیو و تلویزیون دانشگاه صداوسیما و عضو شورای نمایش رادیو است. وی علاوه بر عضویت در هیأت‌های انتخاب و داوری و سمت‌های اجرایی در رویدادهای فرهنگی و هنری کارگردانی نمایش‌های «خورشید کاروان»، «توکا در قفس»، «موسی و شبان»، «مرگ در می زند»، «آخرین بازی»، «مستخدم ماشینی» و… را برعهده داشته است.

فرهاد امینی متولد سال ۱۳۶۴ در تهران نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر و دانشجوی دکترای مطالعات عالی هنر، مدیر دپارتمان نمایش دانشگاه هنر پارس و مدرس دانشگاه هنر تهران است. وی تاکنون نویسندگی بیش از ۲۰۰ قسمت نمایش رادیویی را برعهده داشته و جوایزی را نیز از آن خود کرده است.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه ۱۱ تا ۲۱ بهمن ۹۹ برگزار می‌شود.

کد خبر 465665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.