پایداری جو تا سه روز آینده/ هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: پایداری جو در مناطق مرکزی و صنعتی استان از جمله کلانشهر اصفهان تا سه روز آینده ادامه دارد و شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی نیز در اصفهان فراهم و شاخص آلودگی هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است .

حجت الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار طی سه روز آینده بر روی آسمان استان اصفهان، افزود: در بسیاری از مناطق استان آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به پایداری نسبی جو در مناطق مرکزی و صنعتی استان از جمله کلانشهر اصفهان، تصریح کرد: شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی در اصفهان فراهم و شاخص آلودگی هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییرات محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: ورزنه با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 465658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.