روال کار هیئت داوری پرونده هفت تپه ارتباطی با دادگستری خوزستان ندارد

دادستان اهواز گفت: در شبکه های اجتماعی برخی افراد مطرح کرده‌اند که مسئولین قضایی استان با هیات داوری هفت تپه در تهران مکاتبه‌ای داشته‌اند که ما قویا این موضوع را تکذیب می‌کنیم و اساسا از طریق دادگستری و دادستانی خوزستان، نه شفاها و نه کتبا پیامی به هیات داوری ارسال نشده است.

به گزارش ایمنا، عباس حسینی پویا در خصوص شایعات مکاتبه دستگاه قضای خوزستان با هیأت داوری پرونده خلع ید هفت‌تپه اظهار کرد: در شبکه‌های اجتماعی برخی افراد مطرح کرده‌اند که مسؤولین قضائی استان با هیأت داوری هفت تپه در تهران مکاتبه‌ای داشته‌اند که ما قویاً این موضوع را تکذیب می‌کنیم و اساساً از طریق دادگستری و دادستانی خوزستان، نه شفاهاً و نه کتباً پیامی به هیأت داوری ارسال نشده است.

وی افزود: ما اصلاً اطلاع نداریم که داورهای این هیأت چه کسانی هستند و اصلاً استعلامی از ما هم در این نشده؛ روال کار هیأت داوری در تهران، ارتباطی هم به استان پیدا نمی‌کند و ما در واگذاری و خلع ید هیچ دخالتی نداریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: هیأت داوری یک شخصیت حقیقی و حقوقی مستقل دارند که محل مراجعه هر کدام از طرفین قرارداد هستند در صورتی که مشکلی رخ دهد یا شکایتی مطرح باشد.

وی ادامه داد: بنا بر آنچه گفتم این موضوع هیچ ارتباطی با نماینده قضائی در استان ندارد؛ اینکه شایعات مطرح شده را چه کسی یا کسانی مطرح کرده را نمی‌دانیم و من تعجب می‌کنم که چگونه این مورد را به دادگستری و دادستانی استان ربط داده‌اند.

حسینی پویا عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی دو مورد را بر عهده ما در دادستانی استان گذاشته‌اند، اول بحث نظارت بر پرداخت به موقع حقوق‌ها و دوم با توجه به اینکه در سال جهت تولید هستیم و شکر یک محصول استراتژیک در کشور است، از ما خواسته‌اند شرایط تولید را در حد مطلوب نگه داریم.

وی افزود: در حال حاضر حوالی روز دهم هر ماه، حقوق‌ها پرداخت می‌شود و حقوق‌ها تا دو روز پیش، تا آبان‌ماه پرداخت شده که امیدواریم تا پایان سال نیز مشکلی از این نظر نداشته باشیم.

حسینی پویا اضافه کرد: تاکید می‌کنم در خصوص پرونده خلع ید ما هیچ دخل و تصرفی نداریم و هر تصمیمی در هیأت داوری اتخاذ شود، ما تبعیت می‌کنیم.

وی به فارس گفت: آمادگی داریم با گروه‌های مطالبه‌گری و دانشجویی در خصوص این موضوع، نشست‌هایی را برگزار و تا حدی که اطلاعاتی داریم، گفت‌وگو کنیم.

کد خبر 465634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.