محدودیت‌های وضعیت زرد از روز شنبه اجرا می شود

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان درباره وضعیت جدید استان، محدودیت‌های جدید، فعالیت گروه‌های شغلی و بازگشایی مراکز آموزشی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایمنا، حجت الله غلامی در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان با اشاره به وضعیت رنگ‌بندی استان اصفهان، اظهار کرد: شهرستان‌های استان اصفهان در وضعیت زرد قرار دارند و محدودیت‌های وضعیت زرد از شنبه_ ۱۳ دی ماه_ در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: کلیه مشاغلی که در وضعیت نارنجی اجازه فعالیت نداشتند، می‌توانند فعالیت خود را شروع کنند، به جز گروه شغلی چهار سایر گروه‌های شغلی می‌توانند فعالیت خود را با رعایت دقیق دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا و فاصله گذاری اجتماعی شروع کنند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز آموزشی از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه همچنان تعطیل و به صورت غیرحضوری خواهند بود.

وی در خصوص محدودیت‌های ترددها در وضعیت زرد، تصریح کرد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح و محدودیت زوج و فرد را همچنان خواهیم داشت و جریمه‌های مربوطه برای متخلفان اعمال می‌شود.

غلامی با توضیح اینکه در ۱۰ شهرستان استان اصفهان تا جلسه بعدی ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا محدویت‌های تردد ادامه دارد، اضافه کرد: در شهرهای اصفهان، کاشان، آران و بیدگل، نجف آباد، خمینی شهر، شاهین شهر، شهرضا، مبارکه، زرین شهر و فلاورجان محدودیت‌های تردد تا اطلاع ثانوی پابرجا است.

وی با تاکید اینکه در مرز بین وضعیت زرد و نارنجی قرار داریم، توضیح داد: هرگونه غفلت، عادی‌انگاری و عدم رعایت دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا ما را به سمت شرایط نارنجی سوق می‌دهد، بنابراین افراد باید همکاری کنند تا بتوانیم از وضعیت زرد هم عبور و به وضعیت سفید برسیم و بیماری کووید ۱۹ را کنترل کنیم.

کد خبر 465589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    2 0
    اینجوری که نمیشه مردم کار و زندگی دارن 2ماه الکی تردد شبانه گزاشتین انگار پوله جریمه ها خیلی به دهنتون مزه کرده. خب معلومه مردم هم پلاکشونا مخدوش میکنن
  • رضا بنیادی IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 0
    با سلام و خسته نباشید محدودیت های تردد داخل شهر شبانه ساعت 9 به بعد شامل خودرو های شخصی با پلاک بومی میشه یا خیر؟