رضایی: پرسپولیس تیم قابل احترامی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان آن در سه سال اخیر دو بار به فینال آسیا رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا رحمان رضایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: نیمه اول بازی پرسپولیس برتری داشت و از فشاری که وارد می‌کردند مشخص بود که روی تاکتیک‌های ما کار کرده بودند، پرسپولیس تیم بزرگی است در سه سال اخیر، دو بار به فینال آسیا رفته است و قابل احترام است.

وی ادامه داد: با تمام احترام که برای پرسپولیس قائل بودیم آمدیم که بتوانیم با بازی و نتیجه خوب برگردیم. نیمه نخست متأسفانه موقعیت خوب داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم. پرسپولیس دقایق زیادی بر بازی مسلط بود، اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که کردیم نبض بازی را گرفتیم. با هافبک‌هایی که به بازی آوردیم فشار ایجاد کردیم. حملات بسیاری انجام دادیم و به گل رسیدیم.

رضایی افزود: بعد از گل موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما متأسفانه استفاده نکردیم؛ امیدوارم در بازی‌های بعدی با دست پر و سه امتیاز بازگردیم.

مربی ذوب آهن ادامه داد: همه ایرانی‌ها می‌دانند در بازی‌های گذشته ما چه اتفاقاتی رخ داده است و این تیم چه قضاوت‌هایی دیده است. این تنها بازی بوده است که داوری بحثی نداشت و در چهار بازی ما سوت‌هایی علیه ما زده شد. هر تیمی درگیر این قضاوت‌ها می‌شد، به این موقعیت در جدول دچار می‌شد. بازی‌های خوبی از نظر تاکتیکی انجام داده ایم.

کد خبر 465566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.