تقابل تیم های پر مهره/ بازار کوثر روی نوار امتیاز گیری قرار می گیرد؟

در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان میزبان کراپ الوند است و تیم بازارهای روز کوثر اصفهان نیز به مصاف فرش آرا مشهد می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان روز جمعه ۱۲ دی ماه از ساعت ۱۵:۱۵ در سالن مخابرات میزبان تیم کراپ الوند ایرانیان است. تیم بازارهای روز کوثر اصفهان نیز همان روز از ساعت ۱۵:۳۰ در شهر مشهد برابر تیم فرش آرا مشهد قرار می‌گیرد.

گیتی پسند اصفهان _ کراپ الوند ایرانیان

گیتی پسندی‌ها در سه هفته گذشته ۲ بازی انجام داده‌اند و یک هفته نیز با قرعه استراحت رو به رو بوده‌اند. شاگردان وحید شمسایی برابر تیم شهید منصوری قرچک به پیروزی رسیدند و در تقابل با تیم سخت کوش و با انگیزه فردوس قم به تساوی رسیدند. آنها در حال حاضر با ۴ امتیاز در رده سوم گروه خود قرار دارند.

کراپی ها نیز در سه هفته گذشته ۲ بازی انجام داده‌اند و در هر دو بازی برابر تیم‌های فردوس قم و شهروند ساری به تساوی رسیده‌اند.

کراپ که فصل اول حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند با خرید مهره‌های تأثیر گذار فوتسال ایران مانند مهدی جاوید، مهران عالیقدر و علی عابدین و سرمربی گری رضا لک، به همراه گیتی پسند و مس سونگون به عنوان تیم مدعی قهرمانی لیگ به حساب می‌آید و هزینه‌های زیادی برای خلق شگفتی و خارج کردن فوتسال از دو قطب گیتی پسند و مس سونگون کرده است.

هر دو تیم برای پیروزی در این بازی انگیزه‌های زیادی دارند. شاگردان وحید شمسایی بازی گذشته خود برابر فردوس را به تساوی رسیدند و دوست ندارند این موضوع باز هم تکرار شود و برای کسب ۳ امتیاز در این بازی خانگی پا به میدان می‌گذارند. در آن سوی میدان رضا لک که سابقه کار کردن در گیتی پسند را نیز دارد به همراه شاگردان خود انگیزه زیادی برابر گیتی پسند دارند و می‌خواهند پیروزی‌های خود در لیگ برتر را شروع کنند.

این دیدار به صورت زنده از شبکه اصفهان پخش خواهد شد.

فرش آرا مشهد _ بازارهای روز کوثر اصفهان

فرش آرایی‌ها از ۳ بازی گذشته خود ۲ پیروزی برابر ایمان شیراز و ملی حفاری و یک تساوی برابر سن ایچ ساوه کسب کرده‌اند تا در حال حاضر با ۷ امتیاز پس از سن ایچ ساوه، بدون قبول هیچ شکستی در رده دوم جدول قرار گیرند.

تیم کوثر نیز از ۳ بازی خود ۲ شکست برابر راگا تهران و مس سونگون و یک پیروزی برابر ایمان شیراز را در کارنامه خود ثبت کرده است تا با ۳ امتیاز تیم پنجم جدول گروه خود باشد.

فرش آرایی‌ها نمی‌خواهند هیچ امتیازی در بازی‌های خانگی از دست بدهند تا از کورس صعود از گروه عقب نمانند و از طرفی شاگردان سعید رستمی که هفته گذشته اولین پیروزی خود را کسب کردند می‌خواهند نوار امتیاز گیری خود را ادامه دهند.

برنامه سایر مسابقات هفته چهارم (جمعه ۱۲ دی):

گروه الف:

شهید منصوری قرچک _ شهروند ساری

مقاومت البرز_ فردوس قم

در این گروه تیم اهورا بهبهان این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

گروه ب:

مس سونگون ورزقان _ راگا تهران

سن ایچ ساوه _ ملی حفاری اهواز

در این گروه تیم ایمان شیراز این هفته استراحت می‌کند.

کد خبر 465522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.