برای رونالدو سن اهمیتی ندارد

بازی در جام جهانی آتی برنامه کوتاه مدت ستاره پرتغالی یوونتوس محسوب می شود، هرچند باید گفت که این بازیکن فعلا ًخیال ترک فوتبال را ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی یوونتوس در تازه‌ترین مصاحبه خود گفته است که در نظر دارد تا برای چندین سال دیگر نیز بازی کند. اشاره او به تمایل برای بازی کردن تا چندین سال دیگر آن هم در سن ۳۶ سالگی نکته جالب توجهی است.

او که همچنان برای باشگاه یوونتوس یک مهره کلیدی محسوب می‌شود تا اینجای فصل آمار نسبتاً خوبی از خود به جای گذاشته و مشخصاً افت قابل توجهی نداشته است. اگرچه رونالدو به خاطر سن و سالش کمی متفاوت‌تر از قبل بازی می‌کند، اما همچنان یکی از بازیکنان تأثیرگذار فوتبال است و عملکرد او نشان می‌دهد که وی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای خداحافظی از دنیای فوتبال ندارد.

با فرا رسیدن رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، رونالدو نیز ۳۷ ساله خواهد شد. با این حال، ستاره تیم ملی پرتغال در نظر دارد تا در این جام جهانی هم کاملاً در اختیار تیم ملی کشورش باشد و احتمالاً برای آخرین بار شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی جهان امتحان کند.

رونالدو در مصاحبه‌ای با بی بی سی در خصوص سن و سالش و ارتباط آن با فوتبال بازی کردن، گفت: سن اهمیتی ندارد بلکه چیزی که مهم است، ذهنیت آدم‌هاست. مهم نیست که رونالدو قرار است فردا چطور عمل کند و در آینده چطور باشد، من در لحظه زندگی می‌کنم و زمان حال بیش از هر چیزی برایم ارزشمند است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از شرایط بدنی خودم راضی‌ام و به طور کلی خوشحالم. فکر می‌کنم که بتوانم تا چندین و چند سال دیگر نیز بازی کنم اما شما هیچوقت نمی‌توانید با قطعیت صحبت کنید. با این وجود در لحظه احساس خوبی دارم.

علی رغم عملکرد درخشان رونالدو در فصل جاری، یوونتوسی‌ها موفق به کسب موفقیت قابل توجهی در این فصل نشده‌اند و در حال حاضر در جدول رقابت‌های سری آ ایتالیا در جایگاه ششم جدول حضور دارند و بدون شک رونالدو امیدوار است که بتواند یک بار دیگر برای کسب عنوان اسکودتو به تیمش کمک کند.

کد خبر 465515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.