حمایت از برنامه‌های وزارت صمت در مبارزه با فساد و رانت‌خواری

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در وزارت صمت، حمایت این سازمان از برنامه‌های وزارت صمت در مبارزه با فساد، برخورد با دلالان و حذف رانت‌خواری از بازار فولاد و خودرو را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از شاتا، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان در نشست با علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: با تمام وجود در کنار وزارت صمت برای پیگیری حقوق مردم و برخورد با سودجویان در این شرایط سخت اقتصادی هستیم.

ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تنظیم بازار توسط تعزیرات

وی با بیان اینکه نظارت‌ها بر بازار باید خروجی محور و نتیجه گرا باشد، گفت: قوانین باید بازدارندگی لازم را در خصوص مبارزه با گران فروشی داشته باشند و رسیدگی تعزیرات به پرونده‌های تنظیم بازار باید تسریع یابد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر هماهنگی بخش‌های مهم اقتصادی برای عبور از شرایط سخت تاکید کرد و افزود: اگرچه برخی مشکلات ناشی از تحریم‌هاست اما به همت تولیدکنندگان، همراهی دولت و حاکمیت افزایش تولید را در همین شرایط سخت داشته‌ایم که نشانگر عزم، اراده و هماهنگی تمامی ارکان می‌باشد.

درویشیان با تاکید بر اینکه این شرایط سخت اقتصادی مدیران جسور را می‌طلبد، گفت: تصمیمات جدید ستاد اقتصادی دولت در خصوص رفع تعهد ارزی صادرکنندگان و تسریع در ترخیص کالاها از گمرکات، نمونه‌هایی از تصمیمات جسورانه بوده است.

کد خبر 465473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.