هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های مرتبط با وزارت صمت برای تامین معیشت مردم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر لزوم هم افزایی و هماهنگی تمامی بخش‌های مختلف مرتبط با وزارت صمت برای تامین معیشت مردم در شرایط سخت اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از شاتا، حسن حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان پس از پایان نشست با علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: وزارت صمت مسئولیت‌های سنگینی به خصوص در این شرایط سخت از جمله تنظیم بازار، مبارزه با گران فروشی و تأمین اقلام و مایحتاج عمومی مردم بر عهده دارد که تحقق همه اهداف و برنامه‌ها با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط امکان پذیر است.

در مبارزه با رانت خواری و مبارزه با فساد هیچ اغماضی نداریم

وی با بیان اینکه از مدیران شجاع، پاکدست و ریسک پذیر برای اتخاذ تصمیمات سریع در این برهه حساس کنونی حمایت خواهیم کرد، گفت: خط قرمز نظام مبارزه با فساد است و در زمینه رانت خواری و مبارزه با فساد هیچ‌گونه اغماضی نخواهیم داشت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور هدف از تصمیم جدید شورای رقابت را نزدیک شدن قیمت‌ها به قیمت واقعی بازار دانست و گفت: این تصمیم البته باید مورد نظارت قرار بگیرد که به افزایش قیمت منجر نشود.

حجت الاسلام درویشیان همچنین ارائه شیوه نامه عرضه محصولات فولادی در بورس را سبب حذف دلالان و کاهش رانت خواری دانست و از تمامی دستگاه‌های ذیربط خواست که در این حوزه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

تکمیل سامانه‌های الکترونیکی برای ایجاد شفافیت و کاهش فساد

وی راه اندازی و تکمیل سامانه‌های الکترونیکی را برای ایجاد شفافیت مورد تاکید تمامی مسئولین نظام و دولت دانست و گفت: دستگاه‌ها به تکالیف خود در این حوزه باید عمل کنند تا با تحقق دولت الکترونیک شفاف سازی ایجاد شود و با ایجاد شفافیت فساد کاهش یابد.

کد خبر 465471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.