اپل در حال طراحی صفحه کلید شخصی ساز است

شرکت اپل در حال طراحی و بررسی کیبوردی جدید است که می‌تواند روی هر کلید نمایشگرهای تطبیقی داشته باشد و شخصی سازی کند.

به گزارش ایمنا، شرکت اپل در تلاش برای ساخت کیبوردی جدید است که بتواند با فشار دادن هر کلید، خود را با شرایط کاربر سازگار کند. با توجه به اختراع ثبت شده توسط Patently Apple که به تازگی رونمایی شده است، به نظر می‌رسد شرکت اپل در حال بررسی ایده‌ای جدید برای صفحه کلید است که می‌تواند روی هر کلید نمایشگرهای تطبیقی داشته باشد و شخصی سازی کند. این موضوع به این مفهوم است که هر کلید نمایشگر انواع مختلف خود را دارد که می‌تواند متناسب با شرایط موجود تغییر کرده و سازگار شود.

به عنوان مثال، می‌توانیم بگوییم کاربر در حال تماشای یک فیلم است. سپس صفحه کلید می‌تواند برای نمایش کلیدهایی تغییر کند که به شما امکان کنترل پخش و میزان صدا را می‌دهد. همچنین اگر از برنامه‌های ویرایشی مانند فتوشاپ و پریمیر استفاده می‌کند، جایی که کلیدها می‌توانند به عنوان میان‌بر برای عملکردهای خاص استفاده شوند، می‌تواند مفید باشد.

تصاویر موجود نشان می‌دهد که صفحه کلید تطبیقی می‌تواند هم در محفظه لپ تاپ و هم از صفحه کلید جداگانه برای رایانه‌های رومیزی استفاده شود.

آیا رویای صفحه کلید شرکت اپل به واقعیت می‌پیوندد؟

همانطور که گفته شد، این یک ایده کاملاً بلند پروازانه به نظر می‌رسد و تلاش برای متقاعد کردن مردم برای استفاده از چیزی کاملاً خارج از حد معمول بسیار طول می‌کشد. البته باید به این نکته اشاره کرد که اطلاعات کافی برای اینکه که آیا شرکت اپل قصد دارد این واقعیت را عملی کند یا خیر وجود ندارد، اما امیدها بر این است که این شرکت بتواند این رویای بلند پروازانه را به واقعیت تبدیل کند.

منبع: خبرنگاران جوان

کد خبر 465466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.