روزنامه های ورزشی ۱۱ دی ماه؛ استارت شاگردان یحیی برای عبور از گردنه زمستانی

روزنامه های ورزشی ۱۱ دی ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز پنج شنبه_ ۱۱ دی ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ایران ورزشی" با عنوان " بهترین نمایش استقلال با فکری" اشاره به پیروزی استقلال مقابل گل گهر و بازی خوب شاگردان فکری دارد.

"خبر ورزشی" با عنوان " مردانه برنده شدیم " صحبت‌های فکری سرمربی استقلال را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد هر دو تیم زیبا بازی کردند.

" فرهیختگان ورزشی " با عنوان " به کویت آمدم چون هم لیگ بهتر دارند هم قرارداد بهتر" صحبت‌های فرشته کریمی لژیونر فوتسال بانوان را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد کویتی‌ها به مظفر مدیون هستند و خیلی به آن احترام می‌گذارند.

"شوت " با عنوان " قلعه نویی: سه امتیاز را مظاهری از ما گرفت " صحبت‌های امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد لیاقت باخت نداشتند.

" خراسان ورزشی" با عنوان " استارت شاگردان یحیی برای عبور از گردنه زمستانی "اشاره به بازی پرسپولیس و ذوب آهن و تقابل یحیی گل محمدی و رحمان رضایی دارد.

" گل" با عنوان " گلر گهر است! " اشاره به پیروزی استقلال مقابل گل گهر و عملکرد خوب رشید مظاهری در این بازی دارد.

"صدای سپاهان " با عنوان " رضای عزیز تو زرد جاویدانی " اشاره به حضور سپاهانی‌ها در تبریز قبل از بازی با ماشین سازی و تقدیر از شهدا دارد.

" سبز سبزم " با عنوان " قدرت ارتش سبز را به آنها نشان دهید " اشاره به بازی پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی دارد.

کد خبر 465458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.