کمک به رونق اقتصادی مشهد با اجرای پروژه‎های مهم شهری

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد گفت: شهرداری تلاش می‌کند با اجرای پروژه‌های مهم شهری به رونق اقتصادی شهر کمک کرده و رفاه شهروندان را افزایش دهد.

به گزارش ایمنا، رضا خواجه نائینی با اشاره به تلاش مدیریت شهری مشهد در حمایت از شهروندان در شرایط سخت اقتصادی ناشی از بیماری کرونا، اظهار کرد: شهرداری اولین نهادی بود که پس از شیوع ویروس کرونا از کسب و کارها حمایت کرد و تاکنون در این راستا ۳۰۰ میلیارد تومان به طور مستقیم هزینه کرده است.

وی با بیان برخی از اقدامات حمایتی شهرداری مشهد در شرایط کرونا، تصریح کرد: تاکنون در چند نوبت بیش از ۶۲ هزار بسته مواد غذایی به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد تومان در قالب طرح‌های توزیع بسته‌های معیشتی بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد افزود: علاوه بر این موارد تاکنون به نهادهای مختلف از جمله دانشکده علوم پزشکی، کادر درمان، خانواده شهدای سلامت در درمان کرونا، تهیه مواد ضدعفونی، ماسک و سایر تجهیزات بهداشتی و پزشکی کمک‌های خوبی صورت گرفته و در مجموع در این بخش شهرداری تاکنون ۴۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

خواجه نائینی ادامه داد: در حوزه کسب و کارها معافیت‌های خوبی را لحاظ کرده‌ایم به گونه‌ای که در حال حاضر بهای تمامی تجاری موقت‌های خود تقریباً رایگان شده و معافیت‌ها، تخفیف‌ها و تقسیط‌های مختلفی در پرداخت بدهی‌ها و عوارض برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 465454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.