مددجویان روستایی کشور صاحب مسکن می‌شوند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به تامین مسکن همه خانوارهای مددجو در روستاها، گفت: ایجاد درآمد باثبات در صدر برنامه‌های کمیته امداد است.

به گزارش ایمنا، سیدمرتضی بختیاری عصر چهارشنبه در دیدار با کارکنان کمیته امداد شهرستان دیر با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت نهم دی ماه، اظهار کرد: این حادثه تلخ توسط ضدانقلاب و ایادی استکبار به بهانه انتخابات در سال ۸۸ رخ داد در حالی که پشت صحنه توطئه‌های آمریکایی و صهیونیستی بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: این توطئه با حضور یکپارچه مردم خنثی و برای چند صدمین بار پوزه استکبار به خاک کشیده شد.

وی با گرامیداشت اولین سالگرد سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان، عنوان کرد: اینها شخصیت‌های بین‌ المللی هستند و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت است و خیلی عظمت دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: بر اساس مأموریتی که مقام معظم رهبری فرمودند توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات با رعایت تکریم و حرمت گذاری در صدر برنامه‌های کمیته امداد است.

وی با اعلام اینکه کمیته امداد از حوزه حمایت عبور کرده و وارد حوزه توانمندسازی شده است، ادامه داد: این به معنای اینکه حمایت نداشته باشیم نیست بلکه از قشر سالمندان و صعب العلاج که امکان درمان آنها نیست تا آخر عمر حمایت می‌کنیم و بقیه باید توانمندسازی شوند.

بختیاری با اشاره به سه رکن اشتغال، مسکن و فرهنگ در حوزه توانمندسازی، یادآور شد: بحث ما می‌توانیم و خودباوری و خوداتکایی در سایه کار و تلاش فرهنگی است.

وی اضافه کرد: برای سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در هیچ روستایی از کشور خانواده تحت پوشش فاقد مسکن نداشته باشیم که مقدمات آن فراهم شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه از وجود خیرین نباید غافل شد، گفت: آنچه در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد کمک‌های خیرین است البته کمک‌های دولت هم وجود دارد.

بختیاری خاطرنشان کرد: شورای راهبردی پتروشیمی‌ها با همکاری کمیته امداد ۲۳۰ خانه مددجویی در چهار شهرستان جنوبی می‌سازد که طبق قول‌های داده شد طی یک سال احداث و تحویل داده می‌شود.

بنابه گزارش مهر، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: با وجود مشکلات اقتصادی امسال شاهد افزایش کمک‌های خیران به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بوده‌ایم.

کد خبر 465427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.