کشف مواد غذایی فاسد در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف یک هزار و ۷۴۰ قلم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد شده به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: مأموران کلانتری مشکات فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از فعالیت فردی در امر توزیع مواد غذایی فاسد شده در سطح شهر مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مأموران دریافتند، این فرد اقلام مذکور را در فروشگاهی واقع در یکی از روستاهای شهر مشکات نگهداری کرده است که مأموران پس از دریافت این اطلاعات با اخذ مجوز از مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره بهداشت از این مکان بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: مأموران در این عملیات یک هزار و ۷۴۰ قلم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد شده شامل نوشابه، آبمیوه، کلوچه، سُس، عسل، مربا، عرقیجات، دوغ، سالاد ُالویه، شیر، آب معدنی، بیسکوئیت و چیپس را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان بهداشت، ارزش اموال مکشوفه ۵۷۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد و فروشگاه مربوطه نیز با حکم قضائی پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

کد خبر 465403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.