در ثانیه های آخر بازی می توانستیم پیروز باشیم

مربی تیم فوتبال شهر خودرود گفت: موقعیت داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما بازی فوتبال است و در زمین تراکتور سخت می‌شود. دو نیمه‌ای متفاوت داشتیم که در ثانیه‌های آخر بازی می‌توانستیم به گل برسیم، اما شانس با ما یار نبود. از هر دو تیم و مردم آذربایجان که میزبانی خوبی از ما داشتند تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نوازی پس از تساوی مقابل تراکتور در کنفرانس خبری اظهار کرد: دو تیم مخصوصاً شهر خودرو بازی خوبی انجام دادند، بازیکنانمان صحبت‌های رحمتی را به نحو احسن انجام دادند که از آنها تشکر می‌کنم. دفاع تیمی ما خوب بود و توانستیم با یک امتیاز زمین را ترک کنیم.

وی ادامه داد: موقعیت داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما بازی فوتبال است و در زمین تراکتور سخت می‌شود. دو نیمه‌ای متفاوت داشتیم که در ثانیه‌های آخر بازی می‌توانستیم به گل برسیم، اما شانس با ما یار نبود. از هر دو تیم و مردم آذربایجان که میزبانی خوبی از ما داشتند تشکر می‌کنم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو با بیان اینکه شرایطی که در این هفته داشتیم و کار کردیم، بر اساس نفرات تیم حریف بود، تصریح کرد: وظیفه خط دفاعی ما چیزی بود که دیدید و طبیعی بود که تیم پرستاره تراکتور فشار بیاورد. قصد دفاع کردن نداشتیم و بر حسب اتفاقات فوتبالی بازی به این شکل رقم خورد، خط هافبک مقابل خط هافبک تراکتور خوب عمل کرد و موقعیت گل هم داشتیم.

نوازی خاطرنشان کرد: از اول بازی از جلو پرس کردیم و جواب داد که می‌توانستیم به گل برسیم، اما شانس با ما یار نبود. دوتیم تلاش کردند و فوتبال ایده آلی به نمایش گذاشتند.

کد خبر 465386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.