اهتزاز  ۳۰۰ پرچم مشکی در شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: به مناسبت ایام سوگواری فاطمه الزهرا(س) دو هزار متر ریسه مشکلی به همراه ۳۰۰ پرچم در شهر گلپایگان نصب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (چهارشنبه) در نشستی با معاونان و مدیران شهرداری پیرامون آمادگی کامل در استقبال از سال ۱۴۰۰ که تقارن با اعیاد شعبانیه است، اظهار کرد: با توجه به بیماری کرونا ایام عید در شرایطی خاص سپری خواهد شد اما شهرداری نسبت به زیباسازی شهر اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی تأکید کرد: در این زمینه نصب المان‌های نوروزی، تابلوها و علائم ترافیکی، کاشت گل‌های بهاری، بهسازی معابر، شستشوی مبلمان شهری، رفع نواقص پارک‌ها و رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی، پیگیری و نصب تابلوهای معابر، میادین و بلوارها، فضاسازی و آذین بندی باید مورد بررسی قرار گیرد لذا هر یک از واحدها و معاونت‌ها در استقبال از "نوروز ۱۴۰۰ در گلپایگان نسبت به وظایف اقدام کنند.

شهردار گلپایگان با اشاره به فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه (س) و تسلیت این ایام، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) شهرداری ریسه و پرچم‌های مشکی در مناطق مختلف شهر گلپایگان نصب شده است.

شکرزاده افزود: بیش از دو هزار متر ریسه مشکی مزین به نام «فاطمه الزهرا» و ۳۰۰ پرچم سیاه در میادین و مناطق پرتردد شهر نصب یا برافراشته شده است.

وی، حفظ و ترویج فرهنگ دینی و آئین‌های مذهبی و برجسته سازی و ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) را از اهداف فضاسازی شهر عنوان کرد.

کد خبر 465378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.