برد ۲-۱ استقلال مقابل گل گهر

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان مقابل هم قرار گرفتند و استقلال با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز چهارشنبه ۱۰ دی ماه در هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۲۰ به مصاف هم رفتند.

ترکیب اولیه استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، احمد موسوی، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، ارسلان مطهری

ترکیب اولیه گل گهر سیرجان: علیرضا حقیقی، گادوین منشأ، علیرضا علیزاده، علیرضا ابراهیمی، احمدرضا زنده روح، یونس شاکری، علی اصغر عاشوری، بهنام برزای، مهران گلزاری، میلاد زکی پور، سعید صادقی

در نیمه اول:

بازی با سرعت زیاد حملات منسجم استقلال شروع شد.

در دقیقه ۶ در یکی از حملات استقلال به روی دروازه تیم گل گهر، علیرضا حقیقی برای مهار توپ از دروازه خارج شد و با اشتباه او در کنار کارت زردی که دریافت کرد یک پنالتی به استقلال داد و وریا قفوری توانست با گل کردن این پنالتی نتیجه بازی را ۱ بر صفر کند.

در ضد حمله تیم استقلال، مهدی قایدی توانست توپ را از خط دروازه گل گهر رد کند و استقلال را به دومین گل خود برساند.

در دقیقه ۱۵ به دنبال خطای محمد دانشگر این بازیکن کارت زرد گرفت.

در دقیقه ۲۶ با خطای مجدد علیرضا حقیقی در یک صحنه مشکوک داور اعلام پنالتی کرد و برای دومین بار استقلال در این نیمه به پنالتی رسید. اعلام پنالتی توسط داور اعتراضات زیاد تیم سیرجانی را در پی داشت. کاپتان استقلال برای زدن پنالتی پشت توپ قرار گرفت و با ضربه خود توپ را از بالای دروازه حقیقی به بیرون زد.

در دقیقه ۳۳ منشأ از گل گهر بر روی دانشگر خطا انجام داد که واکنشی از سوی داور نداشت.

در دقایق ۳۵-۳۶ حملات گل گهر روی دروازه مظاهری زیاد بود که در یک صحنه خطرناک مظاهری توپ را به بیرون زد و گل گهر به کرنر رسید اما نتیجه‌ای نداشت.

دقیقه ۴۴ در یک صحنه خطرناک سر سعید صادقی با ضربه سر دروازه استقلال را تحدید کرد اما نتیجه‌ای جز یک کرنر ناموفق در پی نداشت.

در نیمه دوم:

در دقیقه ۵۰ در یک صحنه زیبا سعید صادقی توپ را به سمت دروازه استقلال روانه کرد که با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۴ امیر قلعه نوعی مهران گلزاری را با محسن کریمی تعویض کرد.

حملات شاگردان قلعه نویی بر روی دروازه استقلال در نیمه دوم بیشتر و دقیق‌تر شده و از دقت بهتری نسبت به نیمه اول برخوردار بود.

در دقیقه ۶۰ یونس شاگری با ضربه محکم خود توپ را روانه دروازه استقلال کرد که رشید مظاهری با نوک انگشتان توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۶۱ به دنبال احساس درد رشید مظاهری داور بازی را نگه داشت. همچنین محمود فکری، آرش رضاوند و مسعود ریگی را از زمین خارج کرد و فرشید باقری و فرشید اسماعیلی را جایگزین آنها کرد.

در دقیقه ۶۶ به دنبال خطای استقلال داور خطا اعلام کرده و ضربه ایستگاهی انجام شد و منشأ توپ را به سمت دروازه روانه کرد و توپ مستقیم در دستان رشید مظاهری قرار گرفت.
در دقیقه ۷۲ خطای هند ارسلان مطهری اعلام شد.

در دقیقه ۷۳ در حمله تیم گل گهر به سوی دروازه استقلال خطای شاکری بر روی مرادمند رفته شد و از یک صحنه سازنده گل جلوگیری کرد.

در دقیقه ۷۵ مهدی قایدی زمین را ترک کرده و سبحان خاقانی به میدان آمد.

در دقیقه ۷۷ در پی خطای بازیکنان استقلال داور برای گل گهر سیرجان پنالتی گرفت که اعتراضات زیادی از سوی تیم استقلال داشت همچنین امیر قلعه نوعی در اعتراض خود معتقد بود باید در کنار پنالتی کارت زرد به بازیکن استقلال داده شود.

احمد رضا زنده روح پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه زیبا پنالتی را تبدیل به گل کرد تا نتیجه ۲-۱ دنبال شود.

در دقیقه ۸۲ در یک صحنه زیبا با ضربه سر منشأ توپ از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت و به دنبال خطای رشید مظاهری در این صحنه کارت زرد گرفت.

بعد از این صحنه سرعت بازی بیشتر شد و بازی بیشتر مقابل دروازه استقلال پیگیری شد و توپ‌های زیادی به سمت دروازه مظاهری روانه شد.

در دقیقه ۸۸ علی اصغر عاشوری از زمین بیرون رفت تا امین پور علی جای او را بگیرد.

در دقیقه ۸۸ ضربه ابراهیمی به سوی دروازه ناکام بود و مظاهری توپ را گرفت.

در دقیقه ۹۲ داور مسابقه یک کارت زرد به علیرضا علیزاده داد.

در دقیقه ۹۴ ضربه دیدنی و غیر قابل کنترل گادوین منشأ با واکنش فوق‌العاده رشید مظاهری روبه‌رو شد و به کرنر رفت.

در دقایق پایانی بازی شاگردان قلعه نویی فشار زیادی روی دروازه استقلال وارد کردند اما واکنش‌های موفق مظاهری مانع از گل شدن توپ‌ها بود و بازی با نتیجه ۲-۱ به نفع استقلال به پایان رسید.

کد خبر 465365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.