۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
سرقت‌های سریالی در بجنورد

در این بسته خبری از جمع آوری بیش از ۷۰۰ تن نخاله از اسلامشهر تا تکذیب تجمع اعتراضی کارگران فضای سبز شهری آبادان و گازرسانی به کارخانه آسفالت شهرداری اسدیه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آخرین فرصت بهره‌مندی از تخفیفات شهرداری بجنورد

منصور طلایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهردار بجنورد از شهروندان درخواست کرد از فرصت باقیمانده اعطای تخفیف در عوارضات شهرداری استفاده کنند.

شهردار آبادان تجمع اعتراضی کارگران فضای سبز را کذب خواند

محمود رضا شیرازی، شهردار آبادان خبر منتشر شده تحت عنوان تجمع اعتراضی کارگران فضای سبز مقابل شهرداری، به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان را تکذیب کرد.

نامگذاری بزرگراه شلمچه خرمشهر به نام بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی

بزرگراه مسیر شلمچه طبق تصمیم شورای نامگذاری معابر به نام بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری و در آستانه‌ی اولین سالگرد شهادت این شهید تابلو این بزرگراه توسط شهرداری خرمشهر نصب شد.

طرح زنده گیری سگ‌های بلا صاحب بیرجند

طرح زنده گیری سگ‌های بلا صاحب در سطح شهر از سال‌های گذشته در حال اجرا است و جمع آوری آنها در دستور کار روزانه خدمات شهری شهرداری بیرجند قرار دارد.

امداد رسانی آتش نشانی ساری به ۱۲۹ مورد حادثه

علی دومیرکلایی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: آتش نشانی ساری در آذرماه سال جاری در ۱۲۹ مورد حادثه به شهروندان امدادرسانی کرده است و خوشبختانه ۴۱ شهروند از حوادث نجات یافتند.

جمع آوری بیش از ۷۰۰ تن نخاله از اسلامشهر

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر از پاکسازی و جمع‌آوری بیش از ۷۰۰ تن پسماندهای عمرانی و ساختمانی در هفته جاری خبر داد.

آغاز سرقت‌های سریالی در بجنورد

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهردار بجنورد از آغاز سرقت‌های سریالی درپوش و دریچه‌های فلزی کانال‌ها و جوی‌های شهری خبر داد.

گازرسانی به کارخانه آسفالت شهرداری اسدیه

افشین عابدینی، شهردار اسدیه گفت: کارخانه آسفالت شهرداری اردیبهشت سال گذشته توسط شرکت گاز به صورت رایگان گازرسانی شد.

کمبود شدید تجهیزات ستاد مدیریت بحران شهرداری چوبر

حامد قلی پور، شهردار چوبر گفت: ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر برای مقابله با بحران‌های احتمالی در زمان بارش‌های زمستانه با کمبود شدید تجهیزات و ماشین‌آلات مواجه است.

کد خبر 465329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.