تابلوهای هوشمندی که راوی قصه‌های شهر است

در این بسته خبری از راه اندازی هفت بازارچه میوه و تره بار در شیراز تا اندودکاری درختان کرمانشاه و اجرای پروژه کمربندی شهر رشت در ۳ فاز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از کلانشهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اجرای فاز دوم حرا کاری در ساحل سورو بندرعباس

مصطفی خادم، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس از کاشت بیش از ۵۰۰ اصله نهال حرا در ساحل سورو خبر داد.

راه اندازی هفت بازارچه میوه و تره بار در شیراز

محمدرضا محمدحسن پور، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز اعلام کرد که تا پایان هفته آینده حداقل هفت بازارچه میوه و تره بار با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به این کالاها و کاهش هزینه‌ها، در نقاط مختلف شیراز راه اندازی می‌شود.

تابلوهای هوشمندی که راوی قصه‌های شهر می‌شود

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما،منظر شهرداری کرج از نصب تابلوهای هوشمند شهری در مجاورت اماکن تاریخی محله‎‌ها و مکان‌های پرتردد شهر کرج خبر داد و گفت: تابلوهای هوشمند با بارکد QR مخصوص به خود قرار است روایت اماکن مهم و معروف شهر کرج را برای مخاطبان بازگو کند.

جزئیات تبدیل وضعیت بیمه تاکسیرانان تهران

محمد روشنی، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برنامه ریزی برای پاسخ به مهم‌ترین مطالبه تاکسیرانان خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در فاز نخست، امکان بیمه شدن تعدادی از تاکسیرانان فراهم شده است.

نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان در شهر تبریز

اصغر آدی بیگ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان جدید در این شهر خبر داد.

آمادگی یزد برای استقبال از نوروز ۱۴۰۰

جعفر امین مقدم، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد بر آمادگی کامل در استقبال از عید نوروز همانند سال‌های گذشته و همچنین تقویت منطقه محوری فعالیت‌ها تاکید کرد.

اندودکاری درختان کرمانشاه

فرامرز رحمتی زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه گفت: برای نخستین بار در کرمانشاه اندودکاری درختان شهر با ترکیبی از سموم آفت کش، چسب چوب و کائولن انجام می‌شود.

بهره‌برداری از پارک سوار عاشق آباد

علی باقری، مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: تا پایان دی‌ماه سال‌جاری پارک سوار عاشق آباد با هدف کاهش مشکلات حمل و نقل شهروندان افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

هرس درختچه‌های زینتی در ارومیه

علی شایگان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: هرس درختچه‌های زینتی چون رز در معابر مختلف سطح شهر در حال اجرا است.

اجرای پروژه کمربندی شهر رشت در ۳ فاز

سید محمد احمدی، شهردار رشت از اجرای پروژه کمربندی شهر رشت در سه فاز با اعتبار پیش بینی شده ۲۷۰ میلیارد تومان در فاز نخست خبر داد و گفت: رفع مشکلات ترافیکی شهر رشت اولویت اصلی شهرداری رشت است.

کد خبر 465328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.