امحای ۳ میلیارد ریال پوشاک خارجی قاچاق در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف و امحای محموله پوشاک خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال توسط مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مختار درخشان، اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی در راستای مقابله با فروش و عرضه لباس‌های نامتعارف و مغایر با ارزش‌های اسلامی در سطح جامعه طرح یک روزه بازدید و نظارت از واحدهای صنفی فروش لباس در شهر اصفهان را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این طرح که نمایندگان اتاق اصناف و اتاق بازرگانی نیز مأموران پلیس را همراهی می‌کردند سه هزار و ۷۰۰ ثوب لباس نامتعارف که مبین بد پوششی و مغایر ارزش‌های اسلامی بوده و به صورت قاچاق وارد تهیه شده بودند کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش پوشاک قاچاق مکشوفه در این طرح را سه میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه تعدادی افراد متخلف نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ درخشان گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر آتش زدن کالاهای قاچاق، پوشاک مکشوفه توسط مأموران پلیس امحاء و از عرضه آنها در بازار داخلی جلوگیری به عمل آمد.

کد خبر 465319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.